Audi
Novi standard u kompaktnoj SUV klasi: Novi Audi Q3 2025
Audi Q3 već je više od 10 godina etablirani i izuzetno uspješan model u segmentu premium kompaktnih vozila. Sada treća generacija postavlja nove standarde u nekoliko aspekata.

Novi Audi Q3 2025 - eksterijer
U usporedbi s prethodnikom, dizajn novog modela Audi Q3 još je emotivniji. Široka prednja maska i elegantno sužena glavna svjetla dosljedno su integrirani u aerodinamički koncept.Sa strane, horizontalna linija između glavnih i stražnjih svjetla vizualno dijeli vozilo na dva dijela, stvarajući vrlo posebnu raspodjelu svjetla i sjene.
Stražnji dio krase opcijska digitalna OLED stražnja svjetla, nadopunjena kontinuiranom LED svjetlosnom trakom i osvijetljenim prstenovima. Ova razina tehnologije osvjetljenja u novom modelu Audi Q3 prvi je put dostupna u kompaktnom segmentu marke Audi.
Na prednjem dijelu kompaktnog SUV modela nalaze se digitalna Matrix LED glavna svjetla koja, prvi put u modelu Audi Q3, koriste mikro LED modul. Mikro LED tehnologija značajno poboljšava osvjetljenje i time osigurava snažan kontrast na cesti. Funkcije navođenja svjetlom sada su mnogo uže povezane s funkcijama potpora za vozača. Digitalna svjetla za dnevnu vožnju s LED tehnologijom, koja se sastoje od 23 segmenta na svakoj strani, stvaraju digitalne svjetlosne potpise koji vozilo čine vrlo prepoznatljivim na cesti.
Interijer
U unutrašnjosti, novi elementi za rukovanje na kolu upravljača stvaraju više prostora za pohranu u središnjoj konzoli, novo iskustvo korištenja i bolji osjećaj prostora. Elementi za rukovanje na kolu upravljača po prvi put integriraju dvije nove ručice na stupu upravljača. Desna ručica služi za odabir brzine, a lijeva kao element za rukovanje funkcijama osvjetljenja i brisačima vjetrobranskog stakla.
Novi element za rukovanje kola upravljača nudi značajne praktične prednosti. Po prvi put integrira dvije nove ručice na stupu upravljača, stvarajući više prostora za pohranu u središnjoj konzoli, novo iskustvo korištenja i bolji osjećaj prostora. Desna ručica služi za odabir brzine, a lijeva kao element za rukovanje funkcijama osvjetljenja i brisačima vjetrobranskog stakla. Uklanjanjem ručice mjenjača sa središnje konzole stvara se više prostora u konzoli, uključujući dva držača za čaše. Hlađena stanica za indukcijsko punjenje sa snagom punjenja od 15 W, uključujući dva USB-C priključka, po potrebi se može zatvoriti pomičnim poklopcem. Dva dodatna USB-C priključka nalaze se straga.
U mraku, razni paketi osvjetljenja (Paket ambijentalnog osvjetljenja plus/pro) naglašavaju ambijent unutrašnjosti. Svjetla za označavanje na instrumentnoj ploči i središnjoj konzoli naglašavaju čiste linije unutrašnjosti. Neizravno ambijentalno osvjetljenje ispod panoramskog MMI zaslona ili u vratima naglašava dizajn unutrašnjosti.
Također, po prvi put u kompaktnom segmentu marke Audi, moguće je naručiti akustično staklo za prednje bočne prozore, što poboljšava akustiku u unutrašnjosti, posebno pri velikim brzinama. Praktičnost modela Audi Q3 očituje se i u kapacitetu prtljažnika od 488 litara. Preklapanjem klupe stražnjih sjedala, taj se prostor u modelu Audi Q3 povećava na maksimalnih 1.386 litara. Serijski se klupa sjedala može pomicati uzdužno i moguće je prilagoditi kut sjedenja. Kapacitet vuče SUV vozila je do 2100 kilograma.
Novi Audi Q3 2025 - ponuda motora
Osnovni model obitelji Audi Q3 je Audi Q3 SUV TFSI 110 kW – 4-cilindrični benzinski motor s mild-hybrid tehnologijom i serijskim 7-stupanjskim mjenjačem S tronic. Isporučuje snagu od 110 kW (150 KS). Istaknuto kod 1.5 TFSI motora je sustav cilindra na zahtjev (Cylinder on demand – COD). On privremeno deaktivira drugi i treći cilindar pri niskim i srednjim opterećenjima.
Najsnažniji motor na izgaranje je Audi Q3 SUV TFSI quattro 195 kW s quattro pogonom. Pogon osigurava 2,0 litreni 4-cilindrični motor sa 7-stupanjskim S tronic mjenjačem. Motor isporučuje 195 kW (265 KS) i 400 Nm okretnog momenta na sva četiri kotača. Audi Q3 SUV TDI 110 kW posebno je prikladan za vožnje na dugim udaljenostima. Tvornički je serijski opremljen pogonom na prednje kotače i 7-stupanjskim S tronic mjenjačem. Snaga od 110 kW (150 KS) i 360 Nm okretnog momenta osiguravaju nisku potrošnju goriva na dugim udaljenostima.
Plug-in hibrid (PHEV) jednako je praktičan za vožnju na dugim udaljenostima, ali s električnom potporom. Snažniji je i učinkovitiji nego ikad. U kombinaciji s električnim motorom (85 kW i 330 Nm okretnog momenta), Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW nudi izlaznu snagu sustava od ukupno 200 kW (272 KS) i 400 Nm okretnog momenta sustava.
Time se električni doseg povećava do 119 kilometara prema ciklusu testiranja WLTP. Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW može se u idealnim uvjetima puniti istosmjernom strujom do 50 kW i time omogućuje komfornu vožnju uz električni pogon. Baterija ispražnjena do 10 % može se ponovno napuniti do 80 % za manje od pola sata. Vlastita usluga punjenja marke Audi, Audi charging, omogućuje pristup brojnim AC stanicama za punjenje u 28 europskih zemalja (opcijski).
Novi sustav amortizera
Osim motora, Audi je također značajno poboljšao dinamiku vožnje novog modela Audi Q3. Dodatno razvijen serijski ovjes nudi poboljšano iskustvo vožnje. Ovaj SUV dinamičnog dizajna vozilo je za obitelji i putovanja koje je prikladno za svakodnevnu upotrebu i oduševljava svojom agilnošću. Dostupni sustavi ovjesa uključuju ovjes s čeličnim oprugama, sportski ovjes i ovjes s amortizerima s dva ventila.
Ovjes s upravljanjem amortizerima kontinuirano reagira na karakteristike površine ceste i trenutačnu situaciju u vožnji te uzima u obzir parametre kao što su upravljanje, kočenje i ubrzanje. Idealno prigušenje za svaki kotač izračunava se u djeliću sekunde i prilagođava se na amortizerima. Amortizeri s dva ventila također omogućuju bolju i uglađeniju vezu između karoserije i ovjesa. Istovremeno, odvojena kontrola faza odskoka i kompresije optimizira dinamiku vožnje jer se vibracije širenja i kompresije mogu kontrolirati neovisno jedna o drugoj.
Primjetniji je raspon između komfora i sportske vožnje. Opcijski i dodatno razvijen progresivni upravljač također doprinosi agilnosti novog modela Audi Q3. On ne djeluje previše izravno, već vrlo precizno od središta. Prema krajnjem graničniku, omjer upravljanja značajno se smanjuje radi veće upravljivosti. Pokreti upravljanja prenose se izravnije na kotače. Nadalje, odziv upravljanja iza kola upravljača je uočljiviji, a povratne informacije s ceste su bolje. Smanjeno trenje osigurava bolji osjećaj upravljanja.
U dinamičkom sustavu upravljanja Audi drive select novog modela Audi Q3, uravnoteženi modus zamjenjuje automatski modus. Uravnoteženi modus predstavlja optimalni kompromis između dinamike vožnje i komfora. Uravnoteženi modus aktivira se svaki put kada se vozilo ponovo pokrene i može se konfigurirati u skladu s individualnim potrebama. Po želji se „Offroad plus“ (za quattro) također može unaprijed odabrati kao zadani modus putem MMI-ja.
Sustav potpore za vozača
Kada je riječ o potpori za vozača, Audi Q3 oslanja se na niz sustava koji značajno pojednostavljuju svakodnevnu vožnju i time povećavaju sigurnost.
Serijske potpore u trenutku uvođenja na tržište uključuju sustav parkiranja plus s prikazom udaljenosti, regulaciju razmaka (uključujući ograničenje brzine) s pripremom za automatsku regulaciju razmaka (adaptive cruise control), upozorenje na napuštanje voznog traka uz potporu za hitne slučajeve, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje sustava za prepoznavanje pozornosti i umora s nadzorom vozača te aktivni sustav nadzora okoline (front assist) s potporom pri izbjegavanju prepreka i skretanju, prednju potporu za nadzor bočnog prometa i potporu pri kočenju (brake assist) u nuždi sprijeda.
Istaknute značajke za poboljšan komfor vožnje uključuju adaptive driving assistant plus koji podržava uzdužno i bočno navođenje i dopunjen je funkcijom potpore pri promjeni voznog traka.
Sustav pomaže pri ubrzanju, kočenju, održavanju brzine, održavanju zadane udaljenosti i navođenju u voznom traku na dionicama putovanja pri brzinama do 210 km/h. Pri brzinama iznad 90 km/h na autocestama, sustav također podržava potporu pri promjeni voznog traka. Nju je moguće aktivirati putem MMI-ja i ona, na temelju podataka stražnjeg radara, koristi bijele strelice na kombiniranom instrumentu i head-up zaslonu kako bi naznačila je li i u kojem smjeru moguća promjena voznog traka. Ako se promjena voznog traka pokrene dodirom žmigavca, sustav aktivno podupire postupak upravljanja.
Za još veću sigurnost na cesti unutarnja kamera također prati vozača u potrazi za znakovima umora i nedostatka koncentracije. Ako vozač određeno vrijeme ne reagira na upozorenja modela Audi Q3, oglašava se zvučni signal, a na kombiniranom instrumentu pojavljuje se vizualni prikaz. Ako vozač i dalje ne reagira, Audi Q3 automatski vozi do zaustavnog traka i upućuje poziv hitnim službama. Podaci se ne spremaju.
Uvježbano parkiranje kupcima omogućuje da Audi Q3 nauče pojedinačnim manevrima parkiranja. Ako je pristup nadstrešnici ili garaži otežan, Audi Q3 potrebno je naučiti samo jednom, a on će nakon toga samostalno preuzeti parkiranje – vozač mora samo promatrati. Isto vrijedi i za izlazak iz parkirnog mjesta.
Novi Audi Q3 može zapamtiti do pet parkirnih manevara na udaljenosti od 50 metara. Manevrima je moguće dati pojedinačne nazive. Ako završite u slijepoj ulici, novi asistent za vožnju unatrag pruža pouzdanu pomoć. Pri brzinama ispod 35 km/h, Audi Q3 može zapamtiti udaljenost od oko 50 metara i samostalno se kretati unatrag brzinom od oko 10 km/h.
Novi Audi Q3 2025 - prodaja
Očekivani početak prodaje novog Q3 modela u Hrvatskoj je tijekom srpnja 2025. kada će biti poznate i cijene.
Kontaktirajte naše prodajne predstavnike i naručite svoj novi Audi Q3 model.
Kontaktirajte nas*Osvjetljenje logotipa na slikama aktivno je samo dok su uključena kratka ili duga svjetla.
* Preliminarni podaci o potrošnji goriva/el.energije i CO₂ emisiji (podložno promjeni):
Audi Q3 SUV TFSI 110 kW: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 6,6–6,0; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 151–137
Audi Q3 SUV TDI 110 kW: Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 5,8–5,3; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 152–139
Audi Q3 SUV e-hybrid 220 kW: Potrošnja goriva (ponderirana kombinirana): 2,2–1,7 l/100 km; potrošnja energije (ponderirana kombinirana): 15,0–13,9 kWh/100 km; emisije CO₂ (ponderirana kombinirana): 49–39 g/km; potrošnja goriva s praznom baterijom (kombinirano): 6,6–6,0 l/100 km