Audi

Novi Audi A6 Avant: kombinacija poslovne klase i sportske elite

Kako bi proizvodni procesi bili što učinkovitiji, Audi je temeljito modernizirao i proširio pogon. Brojne inovacije u lakiranju, konstrukciji karoserije i automatizaciji već se koriste u novim modelima A5 i A6.Savršena kombinacija sportskog karaktera i komfora: prilagodljivi zračni ovjes i upravljanje svim kotačima.

Novi Audi A6 Avant: kombinacija poslovne klase i sportske elite

Eksterijer i dizajn

Zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku, velikim kotačima i skulpturiranoj karoseriji novi Audi A6 Avant savršenih je proporcija. Kombinacija čistih površina i dinamičnih linija daje mu izraz elegancije i sportskog duha. Tome pridonose i kombinacija širokog traga i snažnih ramena s produženim poklopcem motora. Pojednostavljen jezik dizajna modela prenosi funkcionalan i bezvremenski karakter.

Prednji dio vozila karakterizira nisko postavljen Singleframe koji se proteže do donjeg ruba prednje maske. Zajedno s tankim glavnim svjetlima i reljefnim Audi prstenovima, modelu A6 Avant daje upečatljiv, fokusiran i prepoznatljiv izraz. Trodimenzionalno modelirane zračne zavjese ispod glavnih svjetala daju braniku snažan i sportski izgled.

novi audi a6 avant eksterijer

Tri linije koje se protežu cijelim bočnim dijelom daju mu dinamičan karakter, a dvije od njih oblikuju naglašene mišićave dijelove koji predstavljaju quattro pogon na sve kotače. Quattro krugovi moćno strše iz područja ramena na prednjim i stražnjim kotačima i podsjećaju na Audi Ur-quattro i ključni su element DNK dizajna marke Audi. „Učiniti tehnologiju vidljivom“ središnje je načelo dizajna marke.

Treća linija proteže se preko praga, vizualno povezujući prednji i stražnji dio vozila i odaje dojam kretanja modela A6 čak i kada miruje. Naglašena, napeta linija krova prelijeva se u upečatljiv krovni spojler koji se proteže preko sportskog, blago nagnutog stražnjeg stakla. Strmo postavljeni D stupovi, koji čvrsto sjede na stražnjim quattro krugovima, naglašavaju sportski izgled modela A6 Avant ako ga gledamo sa strane.

novi adui a6 avant dizajn

 

Interijer i udobnost

S ukupnom dužinom od 4,99 metara, Audi A6 Avant je 60 milimetara duži od prethodnog modela. Međuosovinski razmak od 2927 milimetara osigurava veći komfor na dugim putovanjima i doprinosi izdašnom prostoru u unutrašnjosti. A6 Avant je širok nešto manje od 1,88 metara ne ubrajajući vanjska zrcala.

Novi promjenjivi panoramski stakleni krov dodatno povećava osjećaj prostora. Prostire se gotovo cijelim prednjim i stražnjim dijelom i omogućuje da unutrašnjost bude okupana svjetlom ili učinkovito zasjenjena. Devet segmenata čini osnovu za različite uzorke s područjima koja se mogu uključiti i isključiti za potpunu zaštitu od zasljepljivanja. „Digitalnom zavjesom“ upravlja se s pomoću gumba u krovnom modulu.

novi audi a6 avant interijer

Prtljažnik novog modela A6 Avant ima kapacitet – ovisno o motoru – do 503 litre. Zahvaljujući širini od 1050 milimetara, dva velika kofera lako stanu jedan uz drugi. Stražnja sjedala koja se serijski mogu preklopiti u omjeru 40:20:40 omogućuju varijabilan utovar, primjerice skijaške opreme. Potpunim preklapanjem naslona stražnjih sjedala, kapacitet prtljažnika povećava se na do 1534 litara.

Sustav vodilica, paket pretinaca za pohranu i prtljagu te pregradna mreža također su dio serijske opreme modela A6 Avant i dodatno povećavaju njegovu svestranost. Komplet za pričvršćivanje tereta s teleskopskom šipkom i zateznom trakom dostupan je kao opcija. Električni poklopac prtljažnika dio je serijske opreme. Otvara se i zatvara pokretom noge, uz projekcijsko svjetlo koje pokazuje gdje postaviti nogu.

Ekonomična i visoko učinkovita: tehnologija MHEV plus

U trenutku lansiranja novi će A6 Avant biti dostupan s tri različita motora – dva benzinska i jedan dizelski. Dvije od ove tri jedinice snage opremljene su blagom hibridnom tehnologijom (MHEV plus) i stoga su djelomično elektrificirane.

Sustav MHEV plus podržava vozilo s motorom na unutarnje izgaranje, povećava performanse i kvalitetu vožnje tesmanjuje emisije CO₂. Sastoji se od tri glavne komponente: 48 V baterije, starter alternatora s remenom i novog pogonskog generatora s integriranom kontrolnom elektronikom. Litij-ionska baterija izrađena od litij-željezo-fosfata ima kapacitet pohrane od 1,7 kWh. Primarna zadaća starter alternatora s remenom je pokretanje motora i opskrba baterije električnom energijom. Pogonski generator omogućuje djelomično električnu vožnju, daje dodatni okretni moment i vraća energiju natrag u bateriju tijekom usporavanja.

Djelomično električna vožnja: tehnologija MHEV plus koristi prednosti električnog pogona pri parkiranju i manevriranju. Komponente električne vožnje također se mogu koristiti pri sporoj vožnji u gradu, u usporenom prometu ili izvan područja grada kada se vozite u sljedeće mjesto. U tim situacijama, A6 Avant radi isključivo na pogonskom generatoru i stoga je posebno učinkovit.

Poticaj do 18 kW: tehnologija MHEV plus podržava vozilo s motorom na izgaranje, primjerice pri kretanju u prometu u koloni ili pri pretjecanju. Pogonski generator u tu svrhu daje dodatni okretni moment do 230 Nm i izlaznu snagu do 18 kW (24 KS).

Rekuperacija do 25 kW: prilikom usporavanja, pogonski generator vraća do 25 kW energije natrag u bateriju (rekuperacija). Integrirani sustav upravljanja kočnicama s mogućnošću pretapanja kočione sile osigurava kočenje uz najbolju moguću rekuperaciju, obično bez upotrebe disk kočnica.

Sustav od 48 V također omogućuje korištenje električnog kompresora klima-uređaja. To nudi veliku prednost da čak i kada je motor ugašen, na primjer tijekom kotrljanja ili na crvenom svjetlu, klima-uređaj nastavlja raditi punom snagom i održava ugodnu temperaturu u unutrašnjosti. Audi A6 Avant TDI 150 kW te A6 Avant TFSI 270 kW opremljeni su sustavom MHEV plus.

Motori

2.0 TFSI 4-cilindrični 150 kW: osnovna verzija s 2-litrenim benzinskim motorom s turbopunjačem, ima start-stop sustav u serijskoj opremi za smanjenje potrošnje goriva i dostupan je samo s pogonom na prednje kotače. Isporučuje 150 kW (204 KS) i generira maksimalni okretni moment od 340 Nm. Brojne preinake podigle su učinkovitost novodizajniranog motora na novu razinu. 2.0 TFSI koristi modificirani Millerov ciklus izgaranja, što je osobito korisno pri djelomičnom opterećenju. U Millerovu ciklusu, usisni ventili se rano zatvaraju, što povećava učinkovitost motora. 2.0 TFSI također ima turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina (VTG). Ovo poboljšava odziv i učinkovitost motora s izravnim ubrizgavanjem. VTG omogućuje mirnije i agilnije povećanje okretnog momenta pri malim brzinama. 2.0 TFSI je uvijek kombiniran sa sedam-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke S tronic koji brzo i glatko mijenja stupnjeve prijenosa.

2.0 TDI 4-cilindrični 150 kW: 2.0 TDI isporučuje 150 kW (204 KS) i okretni moment od 400 Nm. Radi povećanja učinkovitosti ikomfora, motor je djelomično elektrificiran tehnologijom MHEV plus i opremljen električnim sustavom od 48 V. Djelomično električnavožnja i visoka stupanj obnove energije smanjuju CO₂ emisije. 48 V starter alternatora s remenom također povećava udobnost TDI motoranjegovima tihim pokretanjem. Vozilo brže reagira prilikom kretanja i osjetno je agilnije. 2.0 TDI dostupan je s mjenjačem s dvostrukom spojkom kao pogon na prednje kotače ili kao quattro ultra pogon na sve kotače.

3.0 TFSI 6-cilindrični 270 kW: treća opcija, 3-litreni V6 motor s turbopunjačem, isporučuje 270 kW (367 KS) igenerira maksimalni okretni moment od 550 Nm. Riječ je o logičnom daljnjem razvoju motora koji je userijskoj proizvodnji od 2015. godine i nedavno je doživio niz modifikacija: novodizajnirani turbopunjači s varijabilnom geometrijom turbina (VTG), indirektno hlađenje zraka za punjenje, optimizacije u izmjenipunjenja, korištenje Millerova ciklusa i promjene u sustavu ubrizgavanja. Motor stvara veliki okretni momentčak i pri malim brzinama. U kombinaciji sa sustavom MHEV plus, dinamika vožnje i komfor osjetno su poboljšani, a emisija CO₂ smanjena. V6 TFSI uvijek se kombinira s quattro ultra pogonom na sve kotače.

Sustavi potpore za vozače

Novi Audi A6 Avant serijski je opremljen brojnim modernim sustavima potpore za vozača. Ti sustavi povećavaju razinu praktičnosti i sigurnosti tijekom svake vožnje rasterećujući vozača i preuzimajući važne zadatke.

Paket potpore „Vožnja i parkiranje“ dio je serijske opreme. Uključuje automatsku regulaciju razmaka (Adaptive Cruise Control), limitator brzine koji po želji ograničenje krajnje brzine prilagođava prometnim znakovima, prepoznavanje prometnih znakova, kameru za vožnju unatrag i Park Assist Plus. Serijska oprema uključuje i Park Assist Plus s prikazom udaljenosti, upozorenje na napuštanje voznog traka, potporu izlaska iz parkirnog mjesta, potporu pri izbjegavanju prepreka, potporu pri skretanju i potporu za kočenje u nuždi. Kupci također mogu konfigurirati dodatne pakete potpore za vozača.

Jedna od istaknutih značajku je Adaptive Driving Assistant Plus: uz razne senzore koji trajno nadziru okolinu vozila, također koristi podatke karte visoke rezolucije i masovne podatke na bazi oblaka iz drugih vozila. Sustav na taj način može optimizirati prepoznavanje prometnih znakova i pružiti potporu pri ubrzanju, održavanju brzine i udaljenosti te navođenju u voznom traku.

Na temelju prikupljenih podataka, sustav izračunava rutu i mirno usmjerava vozilo kroz promet u sredini njegovog voznog traka uz pomoć intervencija upravljanja. Istovremeno reagira na vozila ispred i vozila koja se uključuju sa sporedne ceste s pomoću kontrole udaljenosti i unaprijed prilagođava brzinu ograničenjima brzine i situacijama kao što su zavoji, raskrižja i kružni tokovi. Tijekom vožnje u koloni, sustav može zakočiti vozilo dok se vozilo ne zaustavi, a zatim ga automatski ponovno pokrenuti, ovisno o duljini stajanja. Kod stop znakova brzina se smanjuje kako bi vozač mogao udobno kontrolirati situaciju. Zahvaljujući mnoštvu parametara koje uzima u obzir, Adaptive Driving Assistant Plus poboljšava kvalitetu vožnje – u cijelom rasponu brzina i u gužvi.

Prodaja

Predviđeni početak prodaje novog A6 Avant modela u Hrvatskoj je sredina ožujka ove godine kada će biti poznate i cijene.

Kontaktirajte naše prodajne predstavnike i naručite svoj novi Audi A6 Avant.

Kontaktirajte nas