Audi
Vrhunac elegancije poslovne klase: novi A6 Limousine
Audi proširuje svoju seriju modela A6 klasičnom poslovnom limuzinom. Model postavlja nove standarde u pogledu dizajna i aerodinamike te unosi inovacije i komfor u premium klasu pune veličine koji se očituju u svakom detalju.

Koeficijent zračnog otpora od 0,23 najbolja je vrijednost za proizvodni model s motorom na unutrašnje izgaranje u povijesti marke Audi. Moderni benzinski i dizelski motori s blagom hibridnom tehnologijom MHEV plus osiguravaju bolju učinkovitost i poboljšane performanse. U kombinaciji sa sofisticiranim tehnologijama ovjesa, A6 Limousine* impresionira svojim kvalitetama za svakodnevnu i vožnju na velike udaljenosti: i adaptivni zračni ovjes i upravljanje svim kotačima kombiniraju udobnost vožnje i agilno rukovanje najvišeg stupnja.
Elegancija i dinamika: vanjski dizajn
Karoserija novog A6 Limousine* jasna je i funkcionalna. Minimalistički dizajn spaja eleganciju i sportski stil. Najvažnija značajka dizajna je zakrivljenost gornjeg ruba bočnih prozora, koji elegantno i zamašno teče od prednjih prozora do fiksnog stražnjeg stakla. To je tipični Audi i odražava aerodinamični oblik karoserije A6 Limousine*. Ekspanzivne površine uparene s dinamičnim linijama, koje tvore quattro blatobrane koji snažno izlaze iz ramenog područja, ključni su element DNK Audi dizajna. Ove značajke, u kombinaciji sa širokim tragom, utjelovljuju sportski duh. Prednji kraj karakterizira nisko postavljena Singleframe rešetka, koja se proteže do donjeg ruba prednje maske. U kombinaciji s elegantnim glavnim svjetlima i istaknuto pozicioniranim Audi prstenovima, daje modelu A6 Limousine* upečatljiv, usredotočen i poznat stav. Trodimenzionalno modelirane zračne zavjese smještene ispod prednjih svjetala daju braniku snažan i sportski izgled.
Baš kao što prednji kraj odaje prestiž, čini to i izduženi i blago nagnuti stražnji kraj, s visoko postavljenim Audi prstenovima. Dva elegantna stražnja svjetla s preciznom grafikom i neprekidna svjetlosna traka naglašavaju širinu vozila. Daju novom modelu Audi A6 dojam prisutnosti, kao i okomito stop svjetlo na stražnjem kraju. Veliki difuzor s privlačnim ukrasnim umetkom zaokružuje izgled stražnjeg kraja, integrirajući ispušne cijevi s pravokutnim poklopcima upečatljivog dizajna.
Digitalizacija i individualizacija: tehnologija osvjetljenja
Napredna tehnologija osvjetljenja daje značajan doprinos većoj sigurnosti na cesti i bitan je dio DNK marke Audi. Novi A6 Limousine* ima pionirsku ulogu u svojoj klasi na ovom području. Dizajn glavnih i stražnjih svjetala temelji se na digitalizaciji, što vozačima daje priliku da prilagode izgled svog A6 Limousine* prema vlastitim željama. Istodobno, digitalni zaslon osvjetljenja pruža inovativne funkcije koje poboljšavaju komunikaciju s ostalim sudionicima u prometu. Tehnologija osvjetljenja odražava tipičnu Audi estetiku. Opcijska oprema za A6 uključuje digitalna LED svjetla za dnevnu vožnju sačinjena od 48 pojedinačnih LED segmenata po glavnom svjetlu.
Opcijska matrix LED glavna svjetla karakteristična su po šesterokutnom perforiranom zaslonu od nehrđajućeg čelika koji skriva digitalna svjetla za dnevnu vožnju. Novi dizajn osigurava glavnim svjetlima još upečatljiviji izgled. S ukupno sedam digitalnih svjetlosnih potpisa sprijeda i straga, od kojih su neki dizajnirani kao aktivni potpisi u kojima se pojedinačni segmenti inteligentno posvjetljuju i prigušuju, novi A6 Limousine* omogućuje značajan potencijal individualizacije. Digitalna OLED stražnja svjetla druge generacije opcijski su dostupna za stražnji kraj modela A6 te na jedinstven način kombiniraju dizajn osvjetljenja i inovativnu tehnologiju. Zahvaljujući ukupno osam digitalnih OLED panela, stvaraju snažnu prepoznatljivu vrijednost i istovremeno povećavaju sigurnost na cesti.
Svaka strana ima 198 OLED segmenata koji stvaraju digitalne potpise, od kojih su neki aktivni. Aktivni potpisi čine da se svjetla doimaju živima zbog njihovog stalnog kretanja. Algoritam posebno razvijen za ovu funkciju stvara novu sliku od 396 OLED segmenata nekoliko puta u sekundi. Pojedinačni segmenti međusobno djeluju na takav način da ukupni intenzitet svjetlosti ne varira. Detekcija blizine i komunikacijsko svjetlo u digitalnim svjetlima OLED 2.0 bitne su komponente za daljnje povećanje sigurnosti na cesti tijekom korištenja svjetala. Na primjer, drugi sudionici u prometu dobivaju upozorenje ako je pred njima nesreća ili vozilo u kvaru.
U kritičnim situacijama u vožnji ili prometu, komunikacijsko svjetlo u digitalnim OLED stražnjim svjetlima projicira specifičan potpis stražnjih svjetala: uz uobičajenu grafiku stražnjih svjetala, a osam trokuta duž cijelog stražnjeg kraja služi za upozorenje vozačima iza vozila. Estetika pokreta suštinska je za marku Audi, a impresionira vozača svakim dinamičnim svjetlosnim efektom prilikom otključavanja ili izlaska iz vozila. Uz funkciju Coming Home i Leaving Home, pojedinačni LED ili OLED segmenti aktiviraju se u intervalima od samo nekoliko milisekundi jedan za drugim, stvarajući novu sekvencu osvjetljenja futurističkog izgleda, čak i u mirovanju.
Aerodinamika: najbolji koeficijent zračnog otpora za Audi s motorom na izgaranje
Sportski i spušteni dizajn novog modela Audi A6 Limousine* doprinosi izvanrednoj aerodinamici, osiguravajući koeficijent zračnog otpora (Cd vrijednost) od 0,23. Ovo je najbolja vrijednost bilo kojeg serijskog proizvodnog modela s motorom na unutrašnje izgaranje u povijesti marke Audi. Zračne zavjese, koje su besprijekorno integrirane u novi dizajn modela A6 Limousine*, koriste se kako bi se osiguralo da je strujanje zraka oko prednjih kotača i bočnih strana vozila što tečnije. Dva otvora za usis hladnog zraka, koji se mogu zasebno kontrolirati iza Singleframe rešetke hladnjaka, dio su koncepta aerodinamike. Osiguravaju optimiziran protok zraka oko prostora motora. Kako bi iskoristio puni potencijal ove tehnologije, Audi je također optimizirao brtvu između branika i rashladne jedinice, smanjujući gubitke protoka zraka u ovom području za do 70 posto. Da bi se to postiglo, elementi za upravljanje zrakom znatno su čvršći.
Objedinjeno sučelje za dovod zraka i hlađenje motora također doprinosi poboljšanom protoku zraka oko karoserije. Nadalje, prednji spojler u prednjem braniku smanjuje podizanje prednje osovine i osigurava bolji protok zraka oko podvozja. K tomu, brojne ploče na donjoj strani vozila osiguravaju kontrolirano i skladno strujanje zraka. To uključuje spojlere kotača i posebne poklopce na tunelu mjenjača i stražnjoj osovini. Oblik stražnjeg kraja lagano je nagnut, što je presudan faktor za izvanrednu aerodinamiku modela A6 Limousine*. Oštar kut ruba spojlera, zajedno sa šupljim utorom ispred njega, stvara optimalnu pregradu. U kombinaciji s velikim, širokim difuzorom, područje traga, to jest, turbulencija protoka zraka na i iza stražnjeg kraja, smanjena je na minimum i održava se unutar savršenog raspona za aerodinamiku. Rezultat je idealna ravnoteža između uzgona na stražnjoj osovini i otpora, što poboljšava dinamiku vožnje. Sofisticirani aerodinamični koncept zaokružuju aerodinamično optimizirani kotači od 18” i 19” izrađeni od dijamantno brušenog aluminija.
Vidljivi dizajn ruba je sjajan, dok su zatvoreni dijelovi, dizajnirani za optimizaciju aerodinamike, crni i neupadljivo se stapaju sa sjenama. Aerodinamika i cjelokupna akustika novog A6 Limousine* također su vrhunski. Na primjer, zvučna izolacija u vozilu poboljšana je do 30 posto u usporedbi s prethodnim modelom. Čvršće zabrtvljeni prozori i optimizirane brtve vrata osiguravaju ugodniju akustiku u unutrašnjosti, poboljšavajući time cjelokupni komfor tijekom vožnje. Opcijska ponuda akustičnog stakla sada uključuje prozore na stražnjim vratima, kao i prednje bočne prozore. Novorazvijena izolacija nosača motora i mjenjača omogućuje uglađeniju i tišu vožnju. Oblik zubaca zupčanika mjenjača također je optimiziran, što također pogoduje akustici S tronic mjenjača. Što više, sve gume od 19” ili veće opremljene su prigušivačima buke. Riječ je o pjenastim prstenovima na unutarnjoj strani gume koji tamo smanjuju vibracije zraka i tako pozitivno utječu na razinu buke u vozilu.
Prostrana unutrašnjost
Ukupne duljine 4,99 metara, Audi A6 Limousine* 60 je milimetara duži od prethodnog modela. Međuosovinski razmak od 2927 milimetara čini vožnju na dugim putovanjima udobnijom i pridonosi velikom unutarnjem prostoru. A6 Limousine* malo je ispod 1,88 metara širine bez vanjskih zrcala. Novi promjenjivi panoramski stakleni krov dodatno povećava osjećaj prostranosti.
Prostire se gotovo cijelim kokpitom i stražnjim krajem i omogućuje da unutrašnjost bude preplavljena svjetlom ili učinkovito zasjenjena. Šest segmenata čini osnovu za različite uzorke s područjima koja se mogu uključiti i isključiti kako bi se osigurala potpuna zaštita od bliještanja. „Digitalnom zavjesom” upravlja se preko gumba u krovnom modulu. Prtljažnik novog modela A6 Limousine* ima kapacitet od do 492 litara, ovisno o odabiru motora.
Zahvaljujući širini od 1050 milimetara, dva velika kofera mogu lako stati jedan pored drugog. Serijski 40: 20: 40 djeljiva stražnja sjedala omogućuju varijabilni utovar za predmete poput skijaške opreme. Paket za pohranjivanje i prtljažnik također su dio serijske opreme. Opcijski je dostupan i poklopac prtljažnika s električnim upravljanjem koji se otvara i zatvara pokretom noge. Projekcijsko svjetlo označava položaj „pokreta”.
Unutrašnjost modela A6 Limousine* odražava četiri karakteristične značajke nove Audi filozofije dizajna. Prvo, unutrašnjost je dizajnirana da bude „usredotočena na čovjeka”, što znači da je sustavno usklađena s potrebama korisnika. Druga posebna značajka je „digitalna pozornica”, koja je postavljena ispred putnika u obliku Audi MMI zaslona. Sa svojim „dizajnom vođenim materijalima”, novi Audi A6 ispunjava težnju za velikodušnim osjećajem prostora uz visoku razinu udobnosti. Jasna struktura i logičan koncept rada osiguravaju pregled u svim situacijama i predstavljaju četvrtu značajku, „vizualnu jasnoću”.
Digitalna pozornica vrti se oko Audi MMI panoramskog zaslona i dodatnog MMI zaslona za putnike. Tanki samostojeći Audi MMI panoramski zaslon zakrivljenog je dizajna i sadrži OLED tehnologiju. Sastoji se od Audi virtualnog kokpita s dijagonalom zaslona od 11,9” i MMI dodirnog zaslona od 14,5”. Audi nadopunjuje digitalnu pozornicu za suvozače opcijskim 10,9” MMI zaslonom za suvozača, koji je također savršeno integriran u dizajn instrumentne ploče.
Omogućuje suvozaču pretraživanje web-stranica i gledanje videosadržaja, a također pomaže pri navigaciji ili traženju primjerice najbliže benzinske postaje. Zahvaljujući dinamičkom modusu privatnosti, ometajući sadržaj poput videozapisa ne može se gledati s vozačevog sjedala tijekom vožnje. Ako zaslon za suvozača nije u upotrebi ili ako nema detektiranih putnika, prikazuje se digitalna pozadinska slika.
Ekonomična potrošnja goriva i visoke performanse: tehnologija MHEV plus
Tijekom uvođenja na tržište, novi A6 Limousine* bit će dostupan s tri različita motora, dva benzinska i jedan dizelski. Dvije od ove tri pogonske jedinice imat će blagu hibridnu tehnologiju (MHEV plus) i stoga su djelomično elektrificirane. Sustav MHEV plus pomaže vozilu s motorom na izgaranje, poboljšava performanse i kvalitetu vožnje te smanjuje emisije CO2. Sastoji se od tri glavne komponente: baterije od 48 V, pogonskog alternatora s remenom i novog generatora pogonskog sklopa s integriranom energetskom elektronikom. Litij-ionska baterija, izrađena od litij željeznog fosfata, ima kapacitet pohrane od 1,7 kWh. Primarna funkcija pogonskog alternatora s remenom je pokretanje motora i opskrba baterije električnom energijom. Pogonski generator pak omogućuje djelomično električnu vožnju, daje dodatni okretni moment i vraća energiju u bateriju tijekom kočenja.
Djelomično električna vožnja: tehnologija MHEV plus iskorištava prednosti električne vožnje pri parkiranju i manevriranju. Komponente za električnu vožnju također se mogu koristiti pri sporoj vožnji u gradu, u usporenom prometu ili izvan grada pri laganoj vožnji. U tim situacijama, A6 Limousine* radi isključivo na pogonski generator, što ga čini posebno učinkovitim.
Pojačanje do 18 kW: tehnologija MHEV plus pomaže vozilu s motorom na izgaranje, primjerice pri pokretanju u prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima. U tu svrhu pogonski generator proizvodi dodatni okretni moment do 230 Nm i do 18 kW (24 KS) snage.
Rekuperacija do 25 kW: tijekom kočenja, pogonski generator obnavlja energiju i vraća je, do 25 kW snage, natrag u bateriju (rekuperacija). Integrirani sustav upravljanja kočnicama osigurava kočenje bez promjene pritiska kod kočenja i najbolju moguću rekuperaciju, u većini slučajeva bez upotrebe disk kočnica. Sustav od 48 V također omogućuje korištenje kompresora klima-uređaja na električni pogon. To nudi prednost da čak i kada je motor ugašen, na primjer tijekom krstarenja ili na crvenom svjetlu, klima-uređaj nastavlja raditi punom snagom i održava ugodnu temperaturu u unutrašnjosti. Oba modela, i A6 Limousine TDI 150 kW i A6 Limousine TFSI 270 kW opremljeni su sustavom MHEV plus.
2.0 TFSI 4-cil. 150 kW: varijanta ulazne razine s 2.0 l benzinskim motorom s turbopunjačem, A6 Limousine TFSI 150 kW, serijski ima start-stop sustav za smanjenje potrošnje goriva i dostupna je samo s pogonom na prednje kotače. Razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 340 Nm. Brojne izmjene podigle su učinkovitost novodizajniranog motora na višu razinu. 2.0 TFSI koristi modificirani Millerov proces izgaranja koji je posebno povoljan u radu s djelomičnim opterećenjem. U Millerovom ciklusu, usisni ventili se rano zatvaraju, što povećava učinkovitost motora. 2.0 TFSI također ima turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbina (VTG). Time se poboljšava odziv i učinkovitost motora. VTG omogućuje glađe i agilnije povećanje okretnog momenta pri malom broju okretaja motora. 2.0 TFSI uvijek dolazi u kombinaciji sa 7-stupanjskim S tronic mjenjačem, brzim i uglađenim mjenjačem s dvije spojke.
2.0 TDI 4-cil. 150 kW: razvija snagu 150 kW (204 KS) i ima maksimalni okretni moment od 400 Nm. Kako bi se povećala učinkovitost i komfor, motor je djelomično elektrificiran tehnologijom MHEV plus i opremljen električnim sustavom od 48 V. Djelomično električna vožnja i visok stupanj obnove energije smanjuju emisije ugljika. Pogonski alternator s remenom od 48 V također povećava komfor TDI verzije tihim pokretanjem motora. Vozilo brže reagira pri kretanju i osjetno je agilnije. 2.0 TDI dostupan je s mjenjačem s dvije spojke te s pogonom na prednje kotače ili quattro ultra pogonom na sve kotače.
3.0 TFSI 6-cil. 270 kW: treća opcija, 3.0 l V6 motor s turbopunjačem, razvija snagu 270 kW (367 KS) i ima maksimalni okretni moment od 550 Nm. To je logična evolucija motora koji je u serijskoj proizvodnji od 2015. godine i nedavno je doživio niz modifikacija: novodizajnirani turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbine (VTG), neizravno međuhlađenje, optimizacije u pogledu izmjene punjenja, korištenje Millerovog ciklusa i modifikacije sustava ubrizgavanja.
Motor razvija veliki okretni moment već pri niskom broju okretaja. U kombinaciji sa sustavom MHEV plus, dinamika vožnje i udobnost osjetno su poboljšani, a emisija ugljika smanjena. V6 TFSI uvijek dolazi u kombinaciji s quattro ultra pogonom na sve kotače.
Savršeni spoj sportskog stila i komfora: ovjes
Novi A6 Limousine* impresionira svojom izuzetno udobnom vožnjom i snagom koja je posebno vidljiva na dužim putovanjima. Utjelovljuje iskustvo poslovne klase kao nijedan drugi model.
Opcijski adaptivni zračni ovjes i upravljanje svim kotačima za quattro varijante ovdje daju ključni doprinos, značajno poboljšavajući manevriranje pri malim brzinama i osjetno povećavajući preciznost i stabilnost pri velikim brzinama. A6 Limousine* bez napora usavršava sintezu sportskog i udobnog u skladu s voznim karakteristikama tipičnim za Audi: precizno, kontrolirano, čvrsto, povezano i dobro uravnoteženo – ili, ukratko, Audi DNK. Prednja i stražnja osovina novog A6 Limousine* imaju dizajn s pet spona koje su većinom napravljene od aluminija. Dva podokvira, prednji čvrsto montiran, a stražnji hidraulički montiran, povezuju poprečne spone s karoserijom. Dostupna su tri ovjesa:
- serijski ovjes, dizajniran da bude još udobniji od prethodnika
- sportski ovjes, koji spušta karoseriju za 20 milimetara za izrazito sportsko upravljanje (serijski sa S line paketom vanjske opreme)
- Adaptivni zračni ovjes s elektroničkim amortizerima, vozilu daju širok raspon mogućnosti između vrlo glatke, udobne vožnje i sportskog upravljanja
Opcijski adaptivni zračni ovjes s prilagodljivom amortizacijom na sve četiri kotača regulira visinu karoserije i amortizaciju. Adaptivni zračni ovjes automatski uravnotežuje opterećenje vozila, osiguravajući da vozilo ostane ravno.
Dinamični sustav rukovanja Audi drive select koristi se za namještanje visine vozila i za kontrolu postavki upravljanja i pogona. Povećana je razlika između modusa vožnje: upravljanje u modusu Dynamic osjetno je čvršće i još više sportski, dok je modus Comfort dizajniran za glatku, udobnu vožnju na dugim putovanjima.
Sve su gume za A6 Limousine* posebno podešene i optimizirane u smislu otpora kotrljanja. Kod veličina 20” i 21”, gume visokih performansi dostupne su kao opcija, a nude impresivno dinamično upravljanje i još kraće putove kočenja.
Po prvi put u A6: integrirani sustav upravljanja kočnicama
A6 koristi integrirani sustav upravljanja kočnicama (iBRS). S ovom tehnologijom brake-by-wire, papučica kočnice i hidraulika kočnice potpuno su odvojene. U varijantama s tehnologijom MHEV plus sustav izračunava može li se željeni učinak kočenja postići regenerativnim kočenjem pomoću elektromotora, odnosno pogonskog generatora, ili se moraju aktivirati i kočnice na prednjoj i stražnjoj osovini.
U djeliću sekunde upravljačka jedinica izračunava koliku silu kočenja moraju proizvesti disk kočnice. Zatim klip u hidraulici kočnice stvara potreban pritisak. Osjećaj kočenja ostaje isti dok je papučica pritisnuta, s prijelazom između rekuperacijskog i kočenja trenjem neprimjetno glatkim i homogenim, a sile kočenja ostaju konstantne.
Zahvaljujući elektrohidrauličnom pokretanju, sustav vrlo precizno stvara kočioni tlak za kočnice kotača i otprilike dvostruko brže od konvencionalnog kočionog sustava. Kada se aktivira automatsko kočenje u nuždi, maksimalni kočioni pritisak postiže se za samo 150 milisekundi.
Opuštenost i sigurnost: sustavi potpora za vozača
Novi Audi A6 Limousine* serijski je opremljen brojim modernim sustavima potpore za vozača. Ovi sustavi povećavaju udobnost i sigurnost na svakom putovanju olakšavajući vozačev posao i preuzimajući važne zadatke.
Paket potpora za „ vožnju i parkiranje” serijska je značajka. Obuhvaća automatsku regulaciju razmaka, ograničenje brzine koje odgovara na prometne znakove, prepoznavanje prometnih znakova, kameru za vožnju unatrag i potporu pri parkiranju plus. Ostale serijske značajke obuhvaćaju potporu pri parkiranju plus s prikazom udaljenosti od prepreke, upozorenje na napuštanje voznog traka, potporu za promet straga, potporu za skretanje i potporu za kočenje u nuždi. Kupci također mogu konfigurirati dodatne opcijske sustave potpore za vozača.
Adaptivna potpora za vožnju plus jedan je od vrhunaca: uz razne senzore koji kontinuirano nadziru okolinu vozila, također koristi podatke navigacijske karte visoke rezolucije i masovne podatke iz oblaka dobivene od drugih vozila.
To omogućuje sustavu optimiziranje prepoznavanja prometnih znakova i pružanje potpore pri ubrzavanju, održavanju brzine i udaljenosti te navođenje po voznom traku. Na temelju prikupljenih podataka, sustav izračunava rutu i glatko vodi vozilo kroz promet u središtu voznog traka uz pomoćne intervencije upravljanja. Istodobno reagira na vozila ispred i nadolazeći promet s regulacijom udaljenosti te unaprijed prilagođava brzinu kako bi se vozilo prilagodilo ograničenjima brzine i situacijama kao što su zavoji, raskrižja i kružni tokovi. U prometu s čestim zaustavljanjima i kretanjima, sustav može usporiti vozilo do stanja mirovanja i, ovisno o tome koliko dugo stoji, može ga automatski ponovno pokrenuti. Na stop znakovima brzina se smanjuje kako bi vozač mogao udobno preuzeti kontrolu nad situacijom. Zahvaljujući mnoštvu parametara koje uzima u obzir, prilagodljiva potpora za vožnju plus poboljšava kvalitetu vožnje, u cijelom rasponu brzina pa čak i u zagušenom prometu.
Prodaja i cijena
Predviđeni početak prodaje novog A6 Limousine modela u Hrvatskoj je sredina travnja s početnom cijenom od 62.799,47 € za ulazni model s TFSI motorom od 150 kW.
Kontaktirajte naše prodajne predstavnike i naručite svoj novi Audi A6 limousine model.
Kontaktirajte nas*Vrijednosti potrošnje goriva i emisija gore navedenih modela:
Audi A6 Limousine TFSI 150 kW
Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 7,8 – 6,9; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 177 – 157;
Audi A6 Limousine TFSI quattro 270 kW
Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 7,8 – 6,7; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 177 – 153;
Audi A6 Limousine TDI 150 kW
Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 5,6 – 4,8; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 146 – 126;
Audi A6 Limousine TDI quattro 150 kW
Kombinirana potrošnja goriva u l/100 km: 5,8 – 5,0; kombinirane emisije CO₂ u g/km: 152 – 131;