Novi Passat

Na tržištu od 2019., VW Passat je još uvijek jedan od najpopularnijih VW modela. Saznajte zašto!

05.11.2019

VW Passat prodan je u više od 30 milijuna primjeraka i time postalo najuspješnijim modelom u svojem segmentu u svijetu. Marka Volkswagen je u listopadu 2019. na tržište plasirala temeljiti tehnički update Passata. Update mijenja vozilo srednje klase iz temelja - s infotainment sustavima sljedeće generacije (MIB3) ovaj je Volkswagen po želji stalno online te tako donosi revolucionarne nove funkcije i usluge u vozilo. Novi sustavi potpore kao što su „Travel Assist“ istovremeno usavršavaju sigurnost i udobnost te pružaju priliku da se Passat kao prvo vozilo marke Volkswagen može voziti djelomično automatizirano do brzine od 210 km/h. VW Passat se nudi kao limuzina ili Variant.

Ovdje preuzmite službeni informativni Passat cjenik s pregledom svih modela, kao i službeni Passat letak s pregledom dimenzija i motora.

Za vas smo pripremili i vrlo povoljne modele financiranja uz Passat leasing s plaćanjem do 4 rate i 0% kamata te operativni leasing uz rok financiranja 36-60 mjeseci i zamjenu vašeg starog auta za novi.

VW Genijalna ponuda - provjerite ovdje.

VW Passat - osnovne informacije:

  • Dinamičan dizajn
  • Unaprijeđen koncept prostora
  • Brojne inovacije na polju udobnosti
  • Infotainment sustavi nove generacije
  • Brojni sustavi potpore za vozača
  • Novi Passat dolazi u izvedenicama Passat, Passat Variant
  • Varijante opreme: Business, Elegance, GTE, Alltrack (samo Variant)

 

Novi Passat cijena

Cijena od (uključujući PDV) Snaga motora (kW) Snaga motora (KS) Potrošnja goriva
226.957kn 90-147 122-200 1,1-6,6l/100km

 

Novi Passat Variant cijena

Cijena od (uključujući PDV) Snaga motora (kW) Snaga motora (KS) Potrošnja goriva
241.208kn 90-147 122-200 1,1-6,6l/100km

 

 

 

VW Passat eksterijer

Marka Volkswagen unaprijedila je i poboljšala dizajn Passata. Sada su također redizajnirani prednji i stražnji branik, zaštitna rešetka hladnjaka te natpis Passat koji se sada nalazi na sredini stražnjeg dijela vozila. Nezamjenjiv dizajn svjetala k tomu osiguravaju nova LED glavna svjetla, LED svjetla za dnevnu vožnju, LED svjetla za maglu i LED stražnja svjetla. Također su novitet u programu boje kao što su „Lapiz plava“ i „Bottle zelena“. Četiri nova naplatka od lakog metala s dimenzijama od 17", 18" i 19" k tomu obogaćuju spektar kotača.

vw-passat-front

Passat dimenzije i prtljažnik

Passat Limousine je dugačak 4775-4873 mm, širok 1832 mm, a visok 1483 mm. Mežuosovinki razmak je 2786 mm, a težina 1350 kg. Zapremnina prtljažnika je 586 litara.

Passat Variant je dugačak 4773-4889 mm, širok 1832 mm, a visok 1516 mm. Mežuosovinki razmak je 2786 mm, a težina 1485 kg. Zapremnina prtljažnika je 650 litara.

Passat Alltrack je dugačak 4780-4888 mm, širok 1853 mm, a visok 1527 mm. Mežuosovinki razmak je 2788 mm, a težina 1620 kg. Zapremnina prtljažnika je 639 litara.

vw-passat-prtljažnik

Novi VW Passat - Interijer

U unutrašnjosti se Passat od modela prethodnika razlikuje po novim dekorativnim elementima i materijalima, novooblikovanim oblogama vrata, novoj boji opreme, novim instrumentima te također novom višenamjenskom kolu upravljača koje je uvijek dio serijske opreme. Na mjestu analognog sata na instrumentnoj ploči sada se nalazi otmjeni natpis Passat s pozadinskim osvjetljenjem. U središnjoj se konzoli k tomu upotrebljava otvoreni, veliki pretinac za odlaganje s opcijskim induktivnim sučeljem za smartphone i osvijetljenim USB-C priključkom koji se nalazi pokraj njega. Ekrani „Digital Cockpita“ i infotainment sustava noću se stapaju s osvijetljenim tipkama kapacitivnog višenamjenskog kola upravljača i okolnim ambijentalnim osvjetljenjem (do 30 boja) u kako estetsku tako i funkcionalnu pozornicu informacija i rukovanja preplavljenu svjetlom. Akcenti boja ambijentalnog osvjetljenja također se održavaju u infotainment sustavu i „Digital Cockpitu“.

U unutrašnjosti se ističe i Sound sustav Dynaudio. Danski stručnjak za Hi-Fi Dynaudio vrlo je opsežno prilagodio sound sustav snage 700 W unutrašnjosti novog Passata. Time se jamči da se glazba u vozilu – bez obzira na to o kojem je izvoru riječ – reproducira s najboljim zvukom koji se ikad mogao čuti u Passatu.

Marka Volkswagen ulaže u mogućnost intuitivnog rukovanja i dalekosežan, automatski način funkcioniranja tehnologija. U pogledu toga novi Passat je proslavio svoj debi kao prvo vozilo marke Volkswagen s kapacitivnim kolom upravljača. Ono prepoznaje vozačev dodir i tako tvori interaktivno sučelje za sustave kao što je „Travel Assist“.

novi passat interijer

Passat akcija - Sustavi potpore za vozača

„Lane Assist“ i „IQ.LIGHT“

Vođenje po voznom traku sustava „Lane Assist“ usavršeno je novom višenamjenskom kamerom. Dodatno povećanje sigurnosti i udobnosti nude nova „IQ.LIGHT – LED Matrixglavna svjetla“. Nakon Touarega, SUV-a iz više klase, Passat je prvi model marke Volkswagen s interaktivnim Matrix sustavom glavnih svjetala. U novom su Passatu Elegance „IQ.LIGHT“ dio serijske opreme vozila.

MIB3

S MIB3 sustavom su povezane brojne nove funkcije. „App-Connect Wireless“ – sučelje za integraciju aplikacija na smartphoneu: zahvaljujući sustavu MIB3, primjerice, prvi put kod marke Volkswagen omogućuje bežičnu integraciju aplikacija na uređaju iPhone putem sustava „Apple CarPlay™“. Od sada je Passat k tomu po želji stalno online jer su novi infotainment sustavi MIB3 serijski opremljeni integriranom jedinicom za online povezivost Online-Connectivity-Unit (OCU) s eSIM-om. Osim poboljšanih usluga povezanih s navigacijskim sustavom s informacijama u stvarnom vremenu, preko funkcije „Volkswagen We“ i ovdje integriranih online usluga funkcija „We Connect“ i „We Connect Plus“ dodatno se omogućuju nove tehnologije i ponude. Među njih se ubrajaju usluge za streaming glazbe kao što su „Apple Music“ i „TIDAL“, funkcija integracije tehnologija web-aplikacija koje se mogu aktualizirati, prirodno rukovanje govornim naredbama obogaćeno online sadržajem te buduće mobilno rukovanje namještanjima za vozilo koje se temelji na oblaku (individualiziranje). Smartphoneovi (kompatibilni modeli marke Samsung) k tomu se prvi put mogu upotrebljavati kao mobilni ključ za otvaranje i pokretanje Passata.

„Digital Cockpit“

Umrežen sa sustavom MIB3. Hardver i softver sustava MIB3 tvori digitalno umreženu jedinicu s novim „Digital Cockpitom“ u Passatu. Za razliku od sustava prethodnika („Active Info Display“) digitalni su instrumenti dosljedno unaprijeđeni. Grafike na zaslonu s izraženijim kontrastima jasne su i kvalitetne. Spektar funkcija podignut je na sasvim novu razinu. Tri različite konfiguracije zaslona sada se mogu individualizirati putem samo jedne tipke („View“) na također novom višenamjenskom kolu upravljača. Detaljna namještanja k tomu se mogu komforno i individualno prilagođavati putem sustava MIB. Akcenti boja na zaslonu, primjerice, odražavaju aktualnu boju ambijentalnog osvjetljenja.

 

Novi VW Passat - Motori

2.0 TDI

U području dizelskih motora s turbopunjačem u Passatu svoj debi ima novorazvijeni 2.0 TDI Evo motor sa snagom od 110 kW / 150 KS. Ovaj inovativni 4-cilindrični motor stvara znatno manje emisije CO2 od usporediva motora u modelu prethodniku te se smatra predvodnikom nove generacije dizelskih motora. U pogledu emisija motor 2.0 TDI Evo u novom Passatu opremljen je SCR sustavom s dva katalizatora i dvostrukim doziranjem sredstva AdBlue. Dva dodatna dizelska motora Passata odlikuju se snagom od 90 kW / 122 KS i 147 kW / 200 KS.

Benzinski motori

Pogonski spektar benzinskih varijanti obuhvaća tri TSI motora sa snagom od 110 kW / 150 KS, 90 kW / 122 KS i 147 kW / 200 KS. Svi TSI i TDI pogoni u skladu su s normom za ispušne plinove Euro 6d-TEMP. K tomu je svaki Passat u pravilu – bez obzira na to je li riječ o benzinskom, dizelskom ili hibridnom pogonu – opremljen filtrom za čestice.

GTE

Jedna od istaknutih značajki u programu nova je verzija Passata GTE. On je prvi model u novoj generaciji plug-in hibridnih modela marke Volkswagen sa znatno većim dosegom. Odlikuje ga baterija s većim energetskim kapacitetom. Povećanje u slučaju Passata iznosi 31 posto. S pohranjenom energijom, koja sada iznosi 13 kWh, električni se doseg u novom WLTP ciklusu povećava na do 55 km kada je riječ o Variantu; doseg iznosi 56 km kada je riječ o limuzini. Ove vrijednosti iznose oko 70 km u NEFZ ciklusu – 20 km više nego kod modela prethodnika. Time se iz temelja mijenja automobilski život s Passatom GTE.

Na dužim stazama i pri brzinama većim od 130 km/h snažni električni motor podržava učinkoviti benzinski motor (TSI) Passata GTE. Pri tome električni pogon djeluje kao dodatni pojačivač sile koji posebno u sportskom modusu „GTE“ nudi sasvim novu vrstu razvoja snage jer električni motori iz jedne sekunde u drugu donose najveći mogući okretni moment. Jedno je sigurno: aktualni plug-in hibridni pogon Passata GTE središnji je tehnološki izum za novo doba električne mobilnosti. Naime, u Passatu GTE stapaju se prednosti električnog pogona i kvalitete vozila za vožnju na dugačke staze u jedan od najučinkovitijih modela srednje klase današnjice – nulta stopa emisije u gradu, čista učinkovitost na dugačkim stazama - Passat GTE sa snagom od 115 kW / 156 KS kao jedno od prvih vozila u svojoj klasi već sada ispunjava granične vrijednosti norme za ispušne plinove Euro 6d koja će za nova vozila vrijediti tek od 2021. godine.

vw-passat-back

  

 

Za sve dodatne informacije ili za prijavu za probnu vožnju obratite se na kontakt-centar@autozubak.hr, pozivom na 0800 5432 ili u jednom od naših Volkswagen AutoZubak salona.

 

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.