ŠKODA

ŠKODA VISION 7S – Koncept

ŠKODA je u okviru NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 najavila da ubrzava i proširuje svoju ofenzivu električnih automobila: Konceptualna studija VISION 7S daje prvi konkretan uvid u potpuno novi ŠKODA model.

ŠKODA VISION 7S – Koncept

ŠKODA VISION 7S: SUV sa sedam sjedala na bazi MEB platforme sa dosegom većim od 600 km

Konceptualna studija VISION 7S daje prvi konkretan uvid u potpuno novi ŠKODA model i istovremeno predstavlja novi jezik dizajna. Potpuno električni SUV nudi velikodušnu ponudu prostora za do sedam putnika i brojne Simply Clever detalje. Time ovaj proizvođač automobila podiže svoj portfelj proizvoda i svoju bazu kupaca na višu razinu. Konceptualna studija temelji se na modularnoj električnoj platformi (MEB) iz Volkswagen koncerna i raspolaže baterijom od 89 kWh. To omogućuje postizanje maksimalnog dosega većeg od 600 kilometara u WLTP ciklusu.

Predsjednik Uprave kompanije ŠKODA AUTO Klaus Zellmer izjavio je prilikom predstavljanja: “Konceptualnom studijom VISION 7S dajemo konkretan uvid u potpuno novi ŠKODA model, kojim ćemo zaokružiti naš portfelj proizvoda i našu bazu kupaca. Značajno ubrzavamo našu ofenzivu električnih vozila i lansirat ćemo tri dodatna, isključivo e-modela već do 2026. godine, a slijediti će i ostali. Na taj se način još snažnije pozicioniramo za desetljeće transformacije te ćemo u sljedećih pet godina uložiti ukupno 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i daljnjih 700 milijuna eura u digitalizaciju, a time i u buduću održivost tvrtke i u radna mjesta.“

Član Uprave kompanije ŠKODA AUTO odgovoran za prodaju i marketing, Martin Jahn nadopunio je: “Showcar VISION 7S pionir je našeg novog dizajnerskog jezika koji ćemo u nadolazećim godinama primijeniti u cijelom portfelju proizvoda i s kojim ćemo usavršiti naš pristup kupcima. Marku dižemo na višu razinu kako bismo je prilagodili novim potrebama i očekivanjima naših kupaca u pogledu korisničkog iskustva, povezivosti i cjelokupnog korisničkog putovanja.“

Ubrzana ofenziva el. vozila: tri nova modela već do 2026. godine

Češki proizvođač automobila značajno ubrzava svoju ofenzivu električnih vozila te će do 2026. godine na tržište lansirati još tri potpuno električna modela. Osim kompaktnog automobila, u planu su i kompaktni SUV te obiteljski model sa sedam sjedala. Konkretan uvid u električni SUV sa sedam sjedala nudi konceptualna studija VISION 7S, s dosegom većim od 600 kilometara i maksimalnim kapacitetom punjenja od 200 kW. Do 2030. godine ŠKODA AUTO planira udio isključivo električnih modela koji bi u Europi iznosio više od 70%. U prijelaznoj fazi na e-mobilnost, marka jača svoj proizvodni portfelj visokoučinkovitih motora na izgaranje te će u drugoj polovici sljedeće godine predstaviti novu generaciju modela SUPERB i KODIAQ. 2024. godine slijedi facelift modela OCTAVIA.

Ambiciozni ciljevi u pogledu održivosti duž cijelog vrijednosnog lanca

ŠKODA AUTO u proizvodnji izrazito zagovara održivost duž cijelog vrijednosnog lanca: u tom se pogledu kompanija oslanja na struju iz obnovljivih izvora. Proizvodnja baterija izravno u tvornici Mladá Boleslav osigurava kratke transportne rute, a proizvođač automobila, povrh toga, ovdje koristi dva električna kamiona. Od 2030. godine češke i indijske tvornice trebale bi proizvoditi vozila s nultom stopom emisije (neto). Tvornica Vrchlabí ovdje postavlja standard: ova lokacija već je od 2020. godine ugljično neutralna.

ŠKODA dosljedno stavlja naglasak na održivost također kada je riječ o proizvodima: kod modela ENYAQ iV koristi se preko 13 kilograma reciklirane plastike dobivene iz starih kućišta baterija i branika. Stopa recikliranja kod čelika ugrađenog u karoseriju iznosi 40%, a aluminija čak 60%. Bočni prozori sastoje se od 20% recikliranog stakla. U unutrašnjem prostoru, ENYAQ iV nudi presvlake sjedala koje su 40% izrađene od prirodne djevičanske vune, a 60% od recikliranih PET boca.

U isto vrijeme, ŠKODA AUTO se pri provođenju svojih ambicioznih ciljeva u pogledu održivosti oslanja na podršku savjetodavnog odbora za održivost. Pet članova smeđunarodnim iskustvom donose nove impulse i prijedloge za aktualne i buduće mjere u području održivosti. Na taj način potiču raznolikiji dijalog o temama održivosti između proizvođača automobila i njegovih dioničara.