ŠKODA

Novi identitet marke ŠKODA

ŠKODA AUTO je u okviru NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 predstavila svoj novi identitet marke. U središtu je novi dizajnerski jezik, novi logotip i poprilično osvježenje korporativnog identiteta.

Novi identitet marke ŠKODA

Novi imidž za električnu budućnost

Predsjednik Uprave kompanije ŠKODA AUTO Klaus Zellmer izjavio je prilikom predstavljanja: “Danas je vrlo poseban dan u povijesti kompanije ŠKODA AUTO: predstavljamo naš novi identitet marke uključujući novi logotip i update korporativnog identiteta.“

Član Uprave kompanije ŠKODA AUTO odgovoran za prodaju i marketing, Martin Jahn nadopunio je: “S novim imidžom marke pripremamo našu marku za električnu budućnost i jasno pozicioniramo ŠKODU spram vanjske konkurencije te se istovremeno još jasnije ističemo u odnosu na ostale marke Volkswagen koncerna.”

Novi dizajnerski jezik

Kompanija ŠKODA AUTO stvorila je novi dizajnerski jezik za električno i digitalno doba, koji će se postupno uvoditi od sljedeće godine. Karakteriziraju ga jasne, reducirane linije, koje naglašavaju jednostavnost i kvalitetu novih ŠKODA modela.

Novi logotip marke prezentira se bez skulpturalne 3D grafike. Pritom ŠKODA teži sve većoj promjeni marketinških i komunikacijskih aktivnosti prelaskom s tiskanih materijala na online objave. Korporacijski identitet također je opsežno revidiran: ŠKODA AUTO sada koristi dvije različite nijanse zelene boje: smaragdnu i električno zelenu koje predstavljaju ekologiju, održivost i električnu mobilnost.

Novi identitet marke SKODA - hauba