Novi VW Golf 8 GTE

Golf 8 GTE cijena i prodaja

Novi VW Golf GTE odlikuje maksimalna snaga od 180 kW (245 KS). Ova impresivna vrijednost postignuta je zahvaljujući njegovoj učinkovitoj plug-in hibridnoj tehnologiji.

Golf 8 GTE cjenik
VW_golf_gte_eksterijer_front_01

Impresivan

VW_golf_gte_eksterijer_back

Agilan

VW_golf_gte_eksterijer_front

Sportska elegancija

VW_golf_gte_eksterijer_punjenje

Jednostavno punjenje

VW_golf_gte_interijer

Zaslon visoke rezolucije

I

VW Golf 8 GTE cijena i osnovne informacije

Novi Golf 8 GTE odlikuje plug-in hibridna tehnologija koja može proizvesti 180 kW (245 KS) kada benzinski i električni motor rade zajedno.

Za vas smo pripremili vrlo povoljne modele financiranja putem financijskog ili operativnog leasinga, a više informacija, kao i posebne leasing ponude i akcije, potražite OVDJE.

  • Plug-in hibridna tehnologija
  • Maksimalna snaga 180 kW (245 KS) kada benzinski i električni motor rade zajedno
  • Prepoznatljiv sportski karakter u unutrašnjosti
  • Premium sportska sjedala
  • Automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG

Cijena od (uključujući PDV)

336.316 kn

Snaga motora (kW / KS)

110 / 150

Ubrzanje 0-100km/h (sec)

6,7

Maksimalna brzina (km/h)

225

Okretni moment (Nm)

400

Potrošnja (l/100km / kWh/100km)

1,2 / 14,9

Golf 8 GTE eksterijer

Agilnost i aerodinamika se jasno mogu prepoznati primjerice po plavoj ukrasnoj letvici koja se proteže od amblema Volkswagen preko cijelog prednjeg dijela vozila pa sve do dinamično oblikovanih LED glavnih svjetala. Kao GTE model on ne mora skrivati svoje ispušne cijevi, međutim područje iza kromiranog difuzora pokazalo se sasvim dobrim mjestom. U kombinaciji s upečatljivim LED stražnjim svjetlima i krovnim spojlerom cijeli stražnji kraj dobiva izrazito markantnu notu.

SVJETLA
Golf GTE već je serijski opremljen LED glavnim svjetlima koja se dinamično uvlače bočno u blatobrane, dok na stražnjem dijelu vozila dominiraju uska LED stražnja svjetla. Svoj Golf GTE možete opcijski opremiti IQ.Light svjetlima.

VW Golf 8 GTE dimenzije

Golf 8 GTE je dugačak 4.287 mm, širok 1.789 mm (bez vanjskih retrovizora), a visok 1.484 mm. Međuosovinski razmak je 2.630 mm.

Volumen prtljažnika je 270 litara.

Golf GTE Interijer

Za prepoznatljiv sportski karakter u unutrašnjosti modela GTE sve su komponente međusobno usklađene. To počinje s papučicama od plemenitog čelika te se nastavlja s dekorativnim umetcima i tipičnim ukrasnim šavovima pa sve do crne krovne obloge. Pritom će se LED ambijentalno osvjetljenje pobrinuti za svjetlosne akcente na pravim mjestima.

U unutrašnjosti dominiraju zasloni visoke rezolucije, a većinom funkcija poput radiouređaja, klima-uređaja i osvjetljenja može se rukovati preko slidera i površina osjetljivih na dodir.

Klasični funkcijski gumbi u cockpitu u Golfu GTE pretežno su ustupili mjesto površinama osjetljivima na dodir. Tako ćete primjerice Climatronicom upravljati sasvim jednostavno i intuitivno preko tipki i slidera. I dodirnim višenamjenskim sportskim kolom upravljača od kože možete rukovati jednostavnim dodirom prsta.

DIGITAL COCKPIT PRO
Digital Cockpit Pro se u kombinaciji s opcijskim navigacijskim sustavom “Discover Pro” može proširiti u Innovision Cockpit. To znači da se dva zaslona veličine 10″ (25,4 cm) i 10,25″ (26,04 cm) mogu spojiti u jednu cjelinu. Na tako nastalom području zaslona uz klasične sadržaje poput brojača okretaja, brzinomjera i brojača kilometara imate još jasniji i detaljniji pregled dodatnih korisnih podataka. Početnoj slici ekrana možete dodijeliti favorizirane funkcije uz pomoć svog smartphonea.

Golf GTE serijski je opremljen sustavom Digital Cockpit Pro.

SJEDALA
Dok su prednja premium sportska sjedala presvučena dugovječnom tkaninom u dizajnu “Scale Paper”, plavi akcenti tipični za GTE dizajn nalaze se i na kožnom kolu upravljača i na tekstilnim podnim prostirkama s usklađenim bojama.

VIŠENAMJENSKO SPORTSKO KOLO UPRAVLJAČA OD KOŽE
Klasični funkcijski gumbi u cockpitu u Golfu GTE pretežno su ustupili mjesto površinama osjetljivima na dodir. Tako ćete primjerice Climatronicom upravljati sasvim jednostavno i intuitivno preko tipki i slidera. I dodirnim višenamjenskim sportskim kolom upravljača od kože možete rukovati jednostavnim dodirom prsta. U kombinaciji s inteligentnim vođenjem kroz izbornik omogućen vam je pristup brojnim funkcijama. Haptički feedback u obliku blage vibracije potvrđuje svaki unos.

HEAD-UP ZASLON
Jedan dio vjetrobranskog stakla postaje projekcijska površina na kojoj se prikazuju brzina, obavijesti sustava potpora za vozača ili navigacijske obavijesti. S projekcijske se površine informacije mogu vrlo dobro iščitati čak i kada ima protusvjetla. A ako vam zaslon više ne treba, možete ga isključiti u svakom trenutku.

Vozni postroj i motor

Snažni hibridni pogon Golfa GTE sastavljen je od gotovo bešumnog elektromotora s besprijekornim prijenosom snage i inovativnim 1.4 TSI benzinskim motorom s izravnim ubrizgavanjem snage 110 kW (150 KS), koji objedinjuje impresivnu dinamiku i nisku potrošnju.

Združenom snagom obaju motora (Funkcija “Boost”), Golf GTE ubrzat će od 0 do 100 km/h za samo 6,7 sekundi – kratkoročno do najveće brzine od 225 km/h. Pritom ostvaruju sistemsku snagu od 180 kW (245 KS) s impresivnim okretnim momentom do 400 Nm.

VOŽNJA NA EL. POGON I PUNJENJE
Osim triju intuitivno razumljivih hibridnih modusa rada, potpuno električni e-modus idealan je za gradske centre – i to s dosegom od 62 km (NEFZ). To znači: u gradu možete voziti na električni pogon, kod pretjecanja na brzoj cesti koristite se s oba motora, a TSI motor povećat će doseg na putovanjima.

Kada ste kod kuće, moći ćete napuniti bateriju elektromotora unutar najviše 5 sati na normalnoj utičnici. S opcijski dostupnim wallboxom ili na javnoj stanici za punjenje, uključujući opcijski kabel za punjenje mode 3 tip 2, moguće ju je napuniti do kraja za samo 3 sata i 40 minuta.

AUTOMATIZIRANI MJENJAČ S DVIJE SPOJKE DSG
Automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG s novorazvijenom malom ručicom mjenjača pobrinut će se za užitak u vožnji bez prekida. Naime, njime ćete savršeno glatko mijenjati stupnjeve prijenosa, a moći ćete čak i smanjiti svoju potrošnju goriva. Pritiskom na ručicu mjenjača jednostavno odaberite željeni stupanj za vožnju koji će potom biti realiziran zahvaljujući električno spojenom “Shift-by-Wire” mjenjaču.

Posebno praktičan kod zastoja: sustav će vam u kombinaciji s opcijskim sustavom Travel Assist pružiti potporu tijekom kretanja i kočenja.

ELEKTRONIČKA BLOKADA DIFERENCIJALA XDS+
XDS+ serijski osigurava bolju trakciju, a time i opušten osjećaj u zavojima. Tako primjerice jednostranim, preciznim povećanjem kočionog tlaka vožnja u zavojima postaje brža i preciznija s još više sportskih performansa.

Obratite nam se s povjerenjem

Gordan Graonic

Gordan Graonić

Voditelj prodaje vozila

Dino Stiber

Dino Štiber

Voditelj prodaje vozila

Tihomir Dragun - Voditelj prodaje vozila Požega

Tihomir Dragun

Voditelj prodaje vozila

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.
Model trenutno NIJE DOSTUPAN ZA NARUDŽBU.