Novosti
Novi VW Tayron – Sofisticirano svestrano vozilo
Novi VW Taryon krasi iznimno prostrana putnička kabina i prtljažnik, pet ili opcijski sedam sjedala uz maksimalne performanse.
Novi SUV model
Karizmatični Tayron u Hrvatsku stiže na proljeće 2025. godine. Ovo veliko svestrano vozilo s pet ili sedam sjedala smješteno je između ekskluzivnog modela Touareg (premium klasa) i učinkovitog modela Tiguan (srednja klasa). Početak pretprodaje planiran je za kraj 2024. godine.
Sedam učinkovitih pogonskih sustava
Volkswagen će novi Tayron nuditi s dva plug-in hibridna pogona (eHybrid), djelomičnim hibridnim pogonom (eTSI), dva benzinska motora opremljena turbopunjačem (TSI) i dva dizelska motora opremljena turbopunjačem (TDI).
eHybrid – električno vozilo i SUV vozilo s benzinskim motorom
Oba modela Tayron eHybrid oduševljavaju u vožnji na velikim udaljenostima s velikim ukupnim dosegom od oko 850 km i niskim vrijednostima potrošnje. U osnovnoj verziji, kombinacija 4-cilindričnog motora opremljenog turbopunjačem i električnog motora proizvodi snagu sustava od 150 kW (204 KS)1. Nasuprot tome, top verzija isporučuje 200 kW (272 KS).
eTSI – upotreba kinetičke energije
Ulazak visoke tehnologije u svijet modela Tayron s benzinskim motorima obilježen je djelomičnim hibridom snage 110 kW (150 KS) 1 (eTSI) s 48 V starter generatorom pokretanim remenom i aktivnim upravljanjem cilindrima (ACTplus). Tijekom kočenja, kinetička energija se rekuperira putem generatora i pohranjuje u zasebnu bateriju od 48 V. Tayron upotrebljava tu energiju za isključivanje benzinskog motora visoke tehnologije opremljenog turbopunjačem u fazama usporavanja i na nizbrdici, čime pomaže u uštedi goriva.
TSI i TDI – učinkoviti 2.0 litreni motori
Benzinski motori opremljeni turbopunjačem (TSI evo4) i dizelski motori opremljeni turbopunjačem (TDI evo2) – najnovija generacija 2.0 litrenih 4-cilindričnih motora opremljenih turbopunjačem marke Volkswagen – igraju važnu ulogu u ponudi pogonskog sustava modela Tayron.
TDI sa 110 kW (150 KS) 1 i pogonom na prednje kotače posebno je ekonomičan pogonski sustav. Veći TDI sa 142 kW (193 KS)1 također je vrlo ekonomičan i serijski je kombiniran s pogonom na sve kotače 4MOTION. Dva TSI motora sa 150 kW (204 KS) 1 i 195 kW (265 KS)1 uvijek se kombiniraju s pogonom na sve kotače. Svi modeli Tayron 4MOTION s mehanizmom za vuču odobreni su za težinu prikolice do 2500 kg (kočeno, uspon od 12 posto).
Linije opreme
Tayron će biti predstavljen s tri linije opreme: Life2, Elegance2 i R-Line2.
Tayron Life
Ponuda počinje s modelom Tayron Life koji je već bogato opremljen. Između ostalog, uključuje sljedeće značajke: trozonski automatski klima-uređaj, pozadinsko osvjetljenje u 10 boja, devet zračnih jastuka, prekidač za iskustvo vožnje (upravlja profilima vožnje (uključujući profile pogona na sva četiri kotača za modele 4MOTION), glasnoćom zvuka i aktivacijom opcije Atmospheres kao unaprijed programiranim osvjetljenjem i audio ugođajima), zaštitu od sunca na stražnjim vratima, bežični App-Connect (za Apple CarPlay i Android Auto), digitalne instrumente, LED glavna svjetla uključujući automatsku regulaciju dugih svjetala (Light Assist), osvijetljeni Volkswagen logotip sprijeda i straga kao i 17-inčne kotače od lakog metala.
Ponuda serijskih sustava potpore za vozača također je velika. Oni uključuju automatsku regulaciju razmaka (ACC), funkciju kočenja pri skretanju ako se približava vozilo iz suprotnog smjera, sustav potpore pri promjeni voznog traka (Side Assist), sustav potpore za zadržavanje vozila na voznom traku (Lane Assist), sustav automatskog kočenja u nuždi uključujući nadzor pješaka i biciklista (Front Assist), sustav stražnje kamere i dinamički prikaz prometnih znakova.
Serijska oprema također uključuje upozorenje pri izlasku (Exit Warning). To je proširenje sustava za potporu pri promjeni voznog traka trake i, unutar ograničenja sustava, može spriječiti otvaranje jednih vrata ako se vozilo približava straga. Sustav izdaje i akustična i vizualna upozorenja.
Tayron Elegance i R-Line – dvije top verzije
Iznad paketa Life, dvije su top verzije, Elegance i R-Line, jednake u pogledu specifikacija, ali s individualnim fokusom. Elegantni Tayron Elegance dolazi s dodatnim značajkama kao što su pravo drvo s otvorenim porama u unutrašnjosti, laminirano sigurnosno staklo sa zvučnom izolacijom na bočnim prozorima, električni poklopac prtljažnika, sustav Park Assist Pro s memorijom i funkcijama upravljanja na daljinu, sjedala od materijala ArtVelours Eco (mikrovlakna), sustav za zaključavanje i pokretanje bez ključa i 18-inčni kotači od lakog metala.
Dinamični Tayron R-Line karakteriziraju detalji kao što su sportska komforna sjedala od materijala ArtVelours Eco s integriranim naslonima za glavu, široka upotreba materijala ArtVelours Eco na instrumentnoj ploči i vratima, ukrasna letvica aluminijskog izgleda, pojedinačni branici R-Line dizajna i 19-inčni kotači od lakog metala.
Elegance i R-Line također su opremljeni LED Plus glavnim svjetlima (uključujući dinamičko svjetlo za vožnju zavojima), 3D LED stražnjim svjetlima i pozadinskim osvjetljenjem u 30 boja uključujući osvijetljene unutarnje detalje na instrumentnoj ploči i oblogama vrata.
Kontaktirajte nas za sve upite o novom VW Tayron modelu.
Kontaktirajte nas1 Konceptno vozilo koje je gotovo spremno za serijsku proizvodnju. Vozilo još nije dostupno za prodaju.
2 Serijska oprema za hrvatsko tržište bit će poznata s početkom pretprodaje.
3 Vrijednost za postupak punjenja relevantan za kupca je 40 kW, utvrđeno u skladu s DIN 70080. Međutim, kapacitet punjenja do 50 kW može se postići u idealnim uvjetima (npr. vrlo niska razina napunjenosti ili visoke temperature baterije)