Prednjim krajem dominira velika Singleframe maska sa saćastom prednjom rešetkom i bočno pozicioniranim, upadljivim prednjim svjetlima. Ti elementi izvana formiraju trapezoidne kutove koji se spuštaju prema dolje. Na modelu najviše klase s Matrix LED tehnologijom tu su smještena nova digitalna dnevna svjetla. Sastoje se od 15 LED segmenata koji se mogu aktivirati pojedinačno, a različitim verzijama modela A3 Limuzina daju poseban potpis.
Kod modela A3 Sportback, linija karoserije proteže se iznad praga i podiže prema stražnjim svjetlima prije luka stražnjeg kotača, čime je naglašen kratki stražnji kraj. Suprotno tome, linija karoserije na sedanu proteže se do stražnjeg odbojnika. Tako je naglašena njegova duljina – 15 je centimetara duži od modela Sportback – i povećana je njegova elegancija s boka.
Konkavna površina ispod širokih ramena karoserije dodatno naglašava quattro oznake i prag. Tako je stvorena intenzivna igra svjetlosti i sjena.
Linija krova dinamički se spušta od B-stupa – kao na modelu coupé – i završava s upadljivim spojlerom na vratima prtljažnika. Opcijski dostupan u karbonskoj izvedbi, snažan je vizualni dodatak koji naglašava moćan izgled modela s četvora vrata.
AERODINAMIČNOST
Aerodinamičnosti pogoduje viši stražnji kraj u odnosu na prethodnika, kao i veći difuzor. Zahvaljujući tome, novi A3 Limuzina s motorom 2.0 TDI 110 kW (150 KS) postiže vrijednost Cd od 0.25, što je 0.04 Cd bodova više od prve generacije. Tome doprinosi i regulirani dovod rashlađenog zraka s dva modula s električnim upravljanjem iza Singleframe maske. Oni na inteligentan način i u skladu sa situacijom reguliraju protok zraka. Osim toga, donji dio karoserije s panelima, vanjska zrcala poboljšane aerodinamičnosti i aktivno hlađenje kočnica smanjuju otpor zraka i doprinose aerodinamičnosti vozila.