Novi VW Caddy

Veći, praktičniji, učinkovitiji, inteligentniji – na tržište stigao 100 posto novi VW Caddy!

03.02.2021

Novi VW Caddy stigao je na hrvatsko tržište. Prodaja novog modela Caddy 5 je počela početkom 2021. godine. Peta generacija bestselera koji je proizveden preko tri milijuna puta na tržite dolazi kao Kombi, obiteljski monovolumen, gradsko dostavno vozilo i kamper. Službeni Caddy letak s detaljnim pregledom Volkswagen Caddy serijske i dodatne opreme, dimenzijama, dostupnim bojama i sl. preuzmite ovdje. Ukoliko vas zanima Caddy Van (kombi) izvedba, kliknite ovdje.

Novi Caddy 2021 - Osnovne informacije:

  • Temelji se na modularnoj poprečnoj platformi (MQB) koja se upotrebljava u Golfu 8
  • Na tržište dolazi kao gradsko dostavno vozilo, kombi (Van), obiteljski monovolumen i kamper
  • Dugi međuosovinski razmak i šira klizna vrata: u novom modelu Caddy Cargo Maxi sada ima dovoljno prostora za dvije euro palete
  • Nova TDI tehnologija "twindosing"
  • Potpuno digitalni interijer Innovision Cockpit
  • 19 novih ili poboljšanih sustava pomoći
  • Sustav za otključavanje i zaključavanje vozila bez ključa („Keyless Access“)
  • Električna potpora za zatvaranje stražnjih podiznih vrata i kliznih vrata
  • Digitaliziran i umrežen: po želji prvi put s digitalnim instrumentima i brojnim online uslugama

 

Cijena od (uključujući PDV) Cijena od (bez PDV-a) Snaga motora (kW) Snaga motora (KS) Potrošnja goriva
154.785,- 123.828,- 55-90kW 75-122KS 4,8-7,5l/100km

 

 

Caddy 2021 - Istaknute nove značajke - Vanjski dizajn

Prelazak na modularnu poprečnu platformu (MQB) vidljiv je već na prvi pogled zahvaljujući međuosovinskom razmaku koji je produžen s 2682 na 2755mm te proporcijama novog Caddyja koje u skladu s time djeluju dinamičnije.

Glavne karakteristike Caddy eksterijera:

  • LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla
  • Stakleni panoramski krov
  • Po prvi puta dostupni 18" kotači od lakog metala
  • I još puno toga

vw caddy

Novi Caddy - Jedna od najvećih unutrašnjosti u segmentu

Caddy Cargo

Caddy Cargo nudi teretni prostor veličine 3,1m3 (u skladu s normom SAE V6). U njegov stražnji dio sada se može poprečno utovariti euro paleta. Od sada maksimalna širina između kućišta kotača iznosi 1239mm. Maksimalna dužina teretnog prostora do pregradne stijenke iznosi 1797mm.

Caddy Cargo Maxi

Caddy Cargo Maxi nudi teretni prostor veličine 3,7m3. U novi Caddy Cargo Maxi sada se može utovariti dodatna euro paleta zahvaljujući kliznim vratima koja su proširena na više od 840mm (širina kod prethodnika: 701mm), što predstavlja važnu prednost u odnosu na konkurenciju. Maksimalna dužina teretnog prostora do pregradne stijenke iznosi 2150mm.

Verzije monovolumena i Kombija

Ove 2 vrzije serijski su u ponudi s pet mjesta za sjedenje. Modeli s dva reda sjedala – bez obzira na to radi li se o kratkim ili dugim varijantama – opcijski se mogu naručiti s trećim redom sjedala, baš kao i njihovi prethodnici. Zahvaljujući dvama dodatnim pojedinačnim sjedalima u stražnjem dijelu vozila, Caddy ubrzo postaje model sa sedam sjedala. Novost je to što se sjedala u trećem redu sada mogu pojedinačno izvaditi uz maksimalnu fleksibilnost. Kombi i obiteljski monovolumen nude kapacitet prtljažnika od čak 2556litara (uz natovarenost do krova i prvog reda sjedala te izvađeni drugi red sjedala); kapacitet prtljažnika s pet osoba u vozilu uz natovarenost do visine naslona stražnjeg sjedala iznosi suverenih 1213 litara. Dužina teretnog prostora Kombija i monovolumena do prvog reda sjedala iznosi 1913 mm; između kućišta kotača na raspolaganju stoji maksimalna širina od 1185mm.

novi-vw-caddy-2020-2021-volkswagen-cargo-maxi-life

Novi Caddy - Interijer - Digitalizirani cockpit i digitalne dodirne površine

Unutrašnjost modela Caddy potpuno je redizajnirana i sada u njoj vlada visoka razina digitalizacije. Za ovaj svestrani model sada su prvi put raspoloživi opcijski digitalni instrumenti: Digital Cockpit. Ovisno o opremi, u vozilu su serijski ili opcijski dostupni radiouređaji i navigacijski sustavi s dodirnim zaslonima u veličinama dijagonale od 6,5“ (16,51cm), 8,25“ (20,96cm) ili 10,0“ (25,4cm). Fuzijom sustava „Digital Cockpit“ i 10“ premijskog navigacijskog sustava „Discover Pro“ pritom nastaje digitalni izgled prikaznih elemenata i elemenata za rukovanje: „Innovision Cockpit“. Još jedna od novosti u novom Caddyju su digitalne dodirne površine za funkcije svjetla, vidljivosti, zvuka i izbornika. K tomu nova učinkovita LED unutrašnja svjetla s rukovanjem preko dodirnog zaslona i napajanje strujom za vanjske uređaje od 230 V usavršavaju život u vozilu (opcija). Još jednu inovativnu značajku predstavlja opcijski krovni ventilator za vrlo učinkovitu klimatizaciju stražnjeg dijela Caddyja.

Glavne karakteristike VW Caddy interijera:

  • Infotainment sustav veličine 25,4 cm i digitalni instrumenti (Innovision Cockpit)
  • Novi koncept sjedala s dva zasebna sjedala u trećem redu sjedala
  • Sustav aktivnog prozračivanja putničkog prostora
  • Sjedala ergoComfort

 

Volkswagen Caddy 5. generacija - Sustavi pomoći

U novitete se ubraja „Travel Assist“ koji prvi put u nekom Volkswagen gospodarskom vozilu omogućuje potpomognutu vožnju u cjelokupnom rasponu brzine. U kombinaciji sa sustavom „Travel Assist“ novokoncipirano višenamjensko kolo upravljača modela Caddy opremljeno je kapacitivnim senzorima. Novitet predstavlja i potpora za skretanje kao sastavni dio sustava „Front Assist“, koja je u svakom Caddyju dostupna u sklopu serijske opreme. Još jedan novitet u Caddyju koji je time prvi put dostupan u A segmentu gradskih dostavnih vozila predstavlja potpora za manevriranje prikolicom „Trailer Assist“ poznata iz Craftera (pojednostavljuje manevriranje prikolicom pri vožnji unatrag).

novi-vw-caddy-2020-2021-interijer

VW Caddy - novi TDI twindosing, TSI i TGI motori

Novi 4-cilindrični motori Caddyja jednako su inovativni kao i sustavi potpora: riječ je o agregatima sljedećeg stupnja evolucije koji su bez iznimke opremljeni filtrima za čestice. Primjer turbodizelskog motora (TDI): za TDI motore snage 55kW (75KS), 75kW (102KS) i 90kW (122KS) koji dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili automatiziranim 7-stupanjskim mjenjačima s dvije spojke prvi se put u nekom Volkswagen gospodarskom vozilu primjenjuje novi „twindosing“: emisije dušikovih oksida (NOx) značajno su smanjene u odnosu na prethodni model zahvaljujući dvama SCR katalizatorima i realiziranom dvostrukom ubrizgavanju AdBlue sredstva. Time se TDI motori Caddyja ubrajaju među najčišće turbodizelske motore na svijetu. U usporedbi s konkurencijom novi je Caddy također u prosjeku deset posto štedljiviji od TDI-ja, a samim time ispušta i deset posto manje emisija CO2.

U jednakoj mjeri učinkovit i održiv: benzinski turbomotor (TSI) s 84kW (114KS). K tomu bi trebali također uslijediti motor na zemni plin s turbopunjačem (TGI motor izrađen na temelju TSI motora, ali s 96kW / 130KS) te plug-in hibridni pogon (eHybrid). Nove pogonske tehnologije imaju primjetno pozitivan ekološki i ekonomski utjecaj. Primjer TDI motora: kombinirana potrošnja novog Caddyja 2,0 TDI sa 75kW (102KS) i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem iznosi 4,8 l/100km prema Novom europskom ciklusu vožnje – dakle 1,4l/100 km manje u odnosu na usporedivi motor Caddyja prethodne generacije koji je sada zamijenjen.

 

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, obratite nam se s povjerenjem na kontakt-centar@autozubak.hr, pozivom na 0800 5432 ili u jednom od naših Volkswagen AutoZubak salona.

 

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.