Novosti

Svestrano električno vozilo za novi vijek: svjetska premijera Volkswagen modela ID.7 Tourer

Debi modela ID.7 Tourer, jednog od prvih svjetskih električnih karavana u višoj srednjoj klasi koji u Hrvatsku dolazi na ljeto 2024. godine

Svestrano električno vozilo za novi vijek: svjetska premijera Volkswagen modela ID.7 Tourer

ID.7 Tourer eksterijer

Model ID.7 Tourer1 straga se značajno razlikuje od fastback limuzine. Dizajn električnog karavana posebno karakterizira duga linija krova. U pogledu stila, avangardni je Tourer fuzija klasičnog karavana u obliku modela Passat i posebno dinamičnog modela Shooting Brake kao što je Arteon.

Zahvaljujući povećanju visine straga, volumen prtljažnika još je veći nego kod fastback limuzine: s pet putnika u vozilu, ID.7 Tourer1 može smjestiti prtljagu volumena do 605 litara. Kad je napunjen do stražnjih naslona prednjih sjedala i do krova, ova se brojka penje na 1714 litara, a u tom je slučaju teretni prostor dug gotovo dva metra.

 

ID.7 Tourer dimenzije

Model ID.7 Tourer1 većinu svojih vanjskih dimenzija dijeli s modelom ID.74 limuzine. Oba modela duga su 4961 mm i imaju vrlo dugačak međuosovinski razmak od 2971 mm te odgovarajuće kratke prevjese karoserije. Širina ova dva modela ID.74 je 1862 mm (bez vanjskih osvrtnih zrcala). Karoserije oba modela ID.7 visine su 1536 mm. Oba modela značajno se razlikuju jedan od drugog u stražnjem dijelu karoserije: novi ID.7 Tourer1 karakterizira krovna linija koja se proteže daleko unatrag između C i D stupova i time povećava njegovu visinu.

vw id.7 dimenzije

ID.7 Tourer interijer

Novi ID.7 Tourer1 i ID.74 limuzina jedina su vozila u svojoj klasi koja imaju serijski head-up zaslon s proširenom stvarnošću. On projicira informacije bitne za vožnju u vozačevo vidno polje, što znači da više ne mora skidati pogled s ceste.

Premium komfor

Zahvaljujući daljnjim inovativnim značajkama kao što su automatski kontrolirani ventilacijski otvori s elektroničkim servomotorima i opcijska ergoActive sjedala5 s funkcijama kao što su masaža u pritisnim točkama i (u vrhunskim sjedalima5) automatski klima-uređaj, oba modela ID.71/4 pružaju udobnost na razini luksuzne klase. Još jedna novost u vozilu je opcijski dostupan panoramski krov5 s pametnim staklom, čiji se slojevi stakla elektronički mijenjaju u neprozirne ili prozirne – bilo putem klizača na krovu ili putem IDA govorne asistentice.

id.7 tourer interijer

ID.7 Tourer Wellness aplikacija

Aplikacija Wellness načelno je nova u ponudi modela ID.7. Može se koristiti za prilagodbu različitih funkcija vozila s pomoću unaprijed konfiguriranih programa kako biste usavršili svoj komfor
i udobnost tijekom vožnje ili stanke. Ovisno o opremi vozila, aplikacija koristi značajke kao što su ambijentalno osvjetljenje, zvuk, klima-uređaj, panoramski krov s pametnim staklom, kao i funkcije ventilacije i masaže sjedala.

Skladatelji zvuka posebno su razvili akustične zvučne kulise za aplikaciju Wellness. Nova aplikacija u vozilu pokreće se putem infotainment sustava. Postojat će sljedeća tri načina wellnessa: Fresh Up (osvježenje), Calm Down (opuštanje) i Power Break (odmor).

ID.7 Tourer pogonski sustavi i doseg

Novi ID.7 Tourer1 i ID.74 imaju najnoviju generaciju električnihpogonskih sustava, internog naziva APP550. Središnji modul ovog učinkovitog pogona je novi elektromotor s maksimalnom snagom od 210 kW (286 KS) i najvećim okretnim momentom od 545 Nm. Elektromotor je integriran u pogonsku stražnju osovinu. Litij-ionska baterija smještena u sendvič kućištu odgovorna je za opskrbu motora energijom. U modelima ID.7 Tourer Pro1 i ID.7 Pro4 baterija ima neto energetski sadržaj od 77 kWh (bruto: 82 kWh).

Osim toga, oba će modela na tržište stići kasnije kao ID.7 Tourer Pro S1 i ID.7 Pro S1 s novorazvijenom baterijom neto energetskog sadržaja od 86 kWh (bruto: 91 kWh). Trenutačne prognoze pretpostavljaju da bi novi ID.7 Tourer1 s baterijom od 86 kWh mogao postići doseg do 685 km2 (približna vrijednost).

ID.7 Tourer punjenje

Punjenje do 200 kW

Modeli s baterijom od 77 kWh mogu se puniti na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom kapacitetom punjenja do 175 kW3. Baterija koja se ispraznila na 10 posto napunjenosti ponovno će
dosegnuti razinu napunjenosti od 80 posto za oko 28 minuta. Verzije ID.71 s novom baterijom od 86 kWh mogu apsorbirati novu energiju na brzim stanicama za punjenje istosmjernom strujom do 200 kW. Uz ovu snagu, baterija bi se trebala napuniti od 10 do 80 posto za manje od 30 minuta.

Brzo punjenje na putu

Tijekom putovanja, inovativno upravljanje punjenjem i toplinom osigurava predkondicioniranje baterije prije sljedećeg zaustavljanja radi punjenja istosmjernom strujom. Zahvaljujući ovom predkondicioniranju, novi ID.7 Tourer1 i ID.74 limuzina ponovno se opskrbljuju energijom što je brže moguće tijekom dugih putovanja, uz jedno ili više zaustavljanja radi punjenja.

Konkretno, baterija se zagrijava na idealnu temperaturu prije nego što se punjenje zaustavi kako bi se mogla puniti velikom snagom. To može skratiti vrijeme punjenja za nekoliko minuta, posebno zimi. Kada je navigacijski sustav s e-planerom rute aktivan, predkondicioniranje se automatski pokreće na putu do sljedeće stanice za brzo punjenje. Bez aktivnog navođenja rutom, funkcija se također može aktivirati ručno putem izbornika za punjenje u infotainment sustavu.

ID.7 Tourer Sustavi potpore

ID.7 Tourer1 na tržište stiže s najmodernijim sustavima potpore. To uključuje potporu pri parkiranju Park Assist Plus5 i funkciju memorije5 za potporu pri parkiranju. Funkcija memorije omogućuje potpuno automatsko parkiranje5/6 na udaljenosti do 50 m – na primjer do parkirnog mjesta na poslu ili do nadstrešnice kod kuće. Sustav potpore Travel Assist5 također je dodatno razvijen, a u najnovijoj verziji nosi naziv Connected Travel Assist s online podacima5. Sustav (uključujući sustav za zadržavanje vozila na voznom traku (Lane Assist), automatsku regulaciju razmaka ACC i potporu za hitne slučajeve (Emergency Assist)) omogućuje potpomognuto uzdužno i bočno vođenje6, a najnovija verzija također podržava potpomognutu promjenu voznog traka6 na autocesti i sada reagira još skladnije od prethodne verzije.

Upozorenje pri izlasku6 je novorazvijeno kao proširenje potpore pri promjeni voznog traka (Side Assist), a unutar ograničenja sustava, može zaštititi od otvaranja jednih vrata ako se vozilo (uključujući bicikle) približava straga. Sustav6 upozorava zvučno i vizualno te, u slučaju akutne opasnosti, nakratko sprječava otvaranje odgovarajućih vrata. Nova generacija funkcije upozorenja na opasnost „Local Danger Warning“ također je serijska u vozilu. Sustav Car2X podržava vozača informacijama o događajima u prometu i može, na primjer, pružiti rano upozorenje na situacije kao što su gradilište, nesreća, kraj prometne gužve ili vozila hitne pomoći6. Ostatak ponude serijskih sustava potpore uključuje potporu pri kočenju u nuždi (Front Assist) i prepoznavanje prometnih znakova.

ID.7 Tourer MIB4, IDA i ChatGPT

Volkswagen je također redizajnirao hardver i softver serijskog infotainment sustava (MIB4) s optički samostojećim dodirnim zaslonom promjera 38 cm (15”). Interakciju između vozača i ID.74 također usavršava IDA govorna asistentica. Ne samo da omogućuje upravljanje mnogim funkcijama vozila, nego ona i odgovara na specifična pitanja u svim zamislivim područjima jer pristupa online bazama podataka kao što su Wikipedia i također po prvi put ima novu integriranu značajku ChatGPT (umjetna inteligencija, AI).

Naručite svoj VW ID.7 Tourer uz personaliziranu ponudu

Kontakirajte nas

1 Konceptualno vozilo blizu serijske proizvodnje.
2 Predviđeni doseg prema WLTP ciklusu vožnje od približno 685 km za ID.7 Tourer s neto sadržajemenergije baterije od 86 kWh i pogonom na stražnje kotače. Vrijednosti dosega prema WLTP ciklusuvožnje za proizvodna vozila mogu se razlikovati ovisno o opremi.
3 Maksimalna moguća snaga punjenja. Različite stanice za punjenje mogu se razlikovati u načinupunjenja s istom snagom u kW. Osim snage stanice za punjenje u kW, maksimalna struja punjenjatakođer utječe na količinu energije koja teče. Nadalje, temperatura okoline i baterije kao i stanje napunjenosti utječu na najveću moguću snagu punjenja. Navedena najveća snaga punjenja određena je prema uvjetima WLTP ciklusa vožnje pri temperaturi od približno 23 °C i razini napunjenosti od 5 postoili više. Ako se te varijable promijene, performanse punjenja također mogu odstupati od standardne specifikacije.
4 ID.7 – Potrošnja električne energije u kWh/100 km: 16,3 – 14,1; emisije CO2, kombinirana vožnja, u g/km: 0, za vozilo postoje samo vrijednosti potrošnje i emisija prema WLTP ciklusu vožnje, a ne prema NEDC. Informacije o potrošnji i emisijama CO₂ s dosegom ovise o odabranoj opremi vozila.
5 Dodatna oprema.
6 Unutar ograničenja sustava, vozač mora biti spreman nadjačati sustav potpore u bilo kojem trenutku. On nije oslobođen odgovornosti da pažljivo upravlja vozilom.