Novi Audi Q8

Audi Q8 konfigurator i isporuka odmah

Novi Audi Q8 objedinjuje sve za što ova marka slovi. Njegov sportski nastup podsjeća na prvi model quattro i istovremeno je jasno usmjeren prema budućnosti s novom Singleframe rešetkom u osmerokutnom dizajnu.

audi_q8_eksterijer_front

Luksuzni crossover SUV coupé

audi_q8_eksterijer

Naglašen offroad izgled

audi_q8_eksterijer_front_01

Novo lice sa Singleframe rešetkom

audi_q8_interijer

Prostrana unutrašnjost

I

Audi Q8 cijena i osnovne informacije

Novi Audi Q8 je Audijev luksuzni crossover SUV coupé kojega krase impresivan dizajn, revolucionarna tehnologija, sportski nastup, inteligentni sustavi rukovanja i mnogo više. Unutrašnjost SUV coupéa s četiri vrata krasi karakter loungea: prostranost, luksuz i vrhunska umreženost. Vozni postroj i pogon k tomu posreduju agilnu suverenost – kada je potrebno čak i izvan asfaltiranih cesta.

Za vas smo pripremili vrlo povoljne modele financiranja putem financijskog ili operativnog leasinga, a više informacija, kao i posebne leasing ponude i akcije, potražite OVDJE.

  • Novo lice sa Singleframe rešetkom
  • Naglašen offroad izgled
  • Prostrana unutrašnjost
  • Središnji diferencijal s isključivo mehaničkim djelovanjem
  • Vrhunski infotainment sustav
  • Ovjes s regulacijom amortizera kao dio serijske opreme

Cijena od (uključujući PDV)

103.152 EUR / 777.202 kn

!

Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn za 1 euro

Snaga motora (kW)

170 - 250

Snaga motora (KS)

231 - 340

Potrošnja goriva (l/100km)

8,1 - 10,3

Audi Q8 eksterijer

Audi Q8 predstavlja novo lice Q-obitelji s dojmljivom Singleframe rešetkom u osmerokutnom dizajnu. Rešetka hladnjaka koja djeluje snažno uspravna je i naglašava samopouzdani izgled vozila zahvaljujući kombinaciji sa spojlerom izvučenim prema naprijed i velikim, markantno konturiranim otvorima za zrak. Elegantno padajuća linija krova nadovezuje se na blago nagnute D stupove i oslanja na quattro izbočine iznad kućišta kotača, u kojima su smješteni veliki kotači veličine do 22″. Kontinuiranu svjetlosnu traku na stražnjem dijelu vozila krase crne pozadinske površine.

Dojam čiste snage i precizne dinamike koje su temeljne značajke njegova permanentnog pogona na sve kotače nastaje jasnim konturama kućišta kotača, u koje se mogu smjestiti veliki kotači. Izražene konture i atletski izvedene površine posreduju snagu, kvalitetu i posebnu dinamiku permanentnog pogona na sve kotače. Spojler, maske okvira kućišta kotača, letvice vrata i difuzor istaknuti su posebnom bojom i tako dodatno naglašavaju offroad izgled.

SVJETLA
U novom Audiju Q8 cestu će serijski osvjetljavati LED glavna svjetla. Po želji dostupna HD Matrix LED glavna svjetla omogućuju preciznije osvjetljavanje ceste s još većom rezolucijom. Vozila koja dolaze iz suprotnog smjera i vozila ispred prepoznaju se unutar ograničenja sustava i maskiraju tako da se druga područja između i pokraj njih i dalje potpuno osvjetljavaju. Aktivna i dinamična raspodjela svjetla postižu se kako u području kratkih svjetala tako i pomoću dugih svjetala bez mehaničkih komponenti, i to dodatnim uključivanjem i isključivanjem pojedinih svjetlosnih segmenata. Time se poboljšava ne samo osvjetljavanje kolnika, već se k tomu osigurava viši stupanj sigurnosti i udobnosti. Razdvajanje između konvencionalnog kratkog svjetla i dugog svjetla gotovo ne postoji.

Audi Q8 dimenzije

Novi Audi Q8 je dugačak 4.986 mm, a širok 1.995 mm (bez vanjskih retrovizora) i 2.190 mm (s vanjskim retrovizorima), a visok 1.705 mm. Međuosovinski razmak je 2.995 mm.

Volumen prtljažnika je 605 litara, a 1.755 s preklopljenim stražnjim sjedalima.

Volumen spremnika goriva iznosi 85 litra.

Novi Audi Q8 interijer

Audi Q8 nudi izdašan osjećaj prostranosti u kategoriji SUV coupéa zahvaljujući svojoj širini od dva metra. Reducirani, otmjeni dizajn, po želji dostupna individualna konturna sjedala s funkcijom masaže i prozračivanja, komforni automatski klima uređaj s 4 zone te paket kvalitete zraka dodatno naglašavaju elegantni ambijent.

Svi elementi u putničkom prostoru logično su međusobno povezani, a promatrač ih neće smatrati nametljivima. Izvrstan je primjer za ovaj decentan koncept oblikovanja skladno smještanje elemenata na središnjem tunelu, od ravne letve mlaznica za zrak sve do široke konzole s ručicom automatskog mjenjača sustava tiptronic. Opcijsko konturno osvjetljenje u tami će decentno reproducirati linije dizajna. Poseban magnet za poglede: amblem quattro koji je laserskom tehnologijom izveden trodimenzionalno iznad pretinca za rukavice.

SUSTAV MMI NAVIGATION PLUS S AUDI VIRTUAL COCKPITOM
Serijski MMI navigacijski sustav plus na temelju odvoženih dionica prepoznaje preferencije vozača i stoga mu može davati inteligentne prijedloge. Online usluge Audi connect upotpunjuju prediktivno planiranje ruta. Serijski Audi virtualni kokpit sa zaslonom od 12,3″ stvara dodatnu preglednost u kombinaciji s dvama zaslonima sustava MMI touch response.

INFOTAINMENT SUSATAV
Audi Q8 serijski je opremljen vrhunskim infotainment sustavom MMI navigacijskim sustavom plus. On integrira modul za prijenos podataka Audi connect, tehnologiju Standard LTE Advanced i Wi-Fi hotspot. Inovativno upravljanje govornim naredbama omogućuje sigurno i brzo pozivanje brojnih funkcija preko upravljača.

MMI TOUCH RESPONSE TEHNOLOGIJA
U konceptu rukovanja MMI touch response Audi Q8 gotovo se sve funkcije mogu pozvati preko dvaju velikih zaslona. Gornji zaslon, s dijagonalom od 10,1″, služi upravljanju infotainment i navigacijskim sustavom. Na zaslonu veličine 8,6″ ispod njega vozač može rukovati klimatizacijom, komfornim funkcijama i unosom teksta. No rijetko je što intuitivnije od govora. Audijem Q8 sada se također može rukovati pomoću njega. To omogućuje interakcija prirodnog govora koja je serijski sadržana u vozilu zahvaljujući MMI navigacijskom sustavu plus.

SOUND SUSTAV BANG & OLUFSEN ADVANCED
Opcijski sound sustav Bang & Olufsen Advanced donosi fascinantan 3D zvuk sa svojim informacijama o visinama tonova na svih pet sjedala. Glazba se prostire unutrašnjošću vozila gotovo kao da je snimljena u koncertnoj dvorani.

Sustavi potpora za vozača

Bez obzira na to je li riječ o ulasku u parkirno mjesto, gradskoj vožnji ili vožnji dugačkim dionicama – Audi Q8 podržava vozača u brojnim situacijama. Među njih se, između ostalog, ubrajaju adaptive cruise controlcrossing assistlane change warningupozorenje na rubnik i kamere za snimanje okoline. Iza svih ovih značajki krije se centralni upravljački uređaj za sustave potpore za vozača. On permanentno izračunava diferenciranu reprodukciju okoline i tako upravlja sustavima potpore. Podatke za to dobiva – ovisno o opremi – preko do pet radarskih senzora, šest kamera, dvanaest ultrazvučnih senzora i laserskog skenera.

Audi Q8 motori, pogon i vozni postroj

TFSI MOTORI
Novi Audi Q8 dostupan je s jednim TFSI motorom.

3,0-litreni 55 TFSI motor razvija snagu od 250 kW (340 KS) i okretni moment od 500 Nm. Dolazi s automatskim 8-stupanjskim mjenjačem. Dostupan je samo pogon na sve kotače.

TDI MOTORI
Novi Audi Q8 dostupan je i s nekoliko TDI motora.

3,0-litreni 45 TDI motor razvija snagu od 170 kW (231 KS) i okretni moment od 500 Nm. Dolazi s automatskim 8-stupanjskim mjenjačem. Dostupan je samo pogon na sve kotače.

3,0-litreni 50 TDI motor razvija snagu od 210 kW (286 KS) i okretni moment od 600 Nm. Dolazi sa automatskim 8-stupanjskim mjenjačem. Dostupan je samo pogon na sve kotače.

Svi motori raspolažu 12-V ili 48-V mild-hybrid sustavom sa starter generatorom s remenskim prijenosom i litij-ionskom baterijom. Ova tehnologija omogućuje primjerice isključivanje motora tijekom vožnje – takozvani modus kotrljanja. Time se smanjuje potrošnja.

Sve Q8 tehničke podatke provjerite OVDJE.

VOZNI POSTROJ
Središnji diferencijal s isključivo mehaničkim djelovanjem Audija Q8 serijski usmjerava sile na prednju i stražnju osovinu u omjeru od 40 : 60. Po potrebi će veći dio sila usmjeriti na osovinu s boljom trakcijom. U kombinaciji s razmakom od tla od 254 milimetra, kratkim prevjesima i potporom za vožnju nizbrdo Audi Q8 vozit će i ondje gdje asfaltirane ceste završavaju. Ovjes s regulacijom amortizera dio je serijske opreme. Audi po želji montira zračni ovjes s reguliranom amortizacijom s postavkom za komfor ili za sportska vozna svojstva. Ono prilagođava razmak od tla karoserije, ovisno o situaciji u vožnji i želji vozača, za do 90 milimetara.

DINAMIČNO UPRAVLJANJE SVIM KOTAČIMA
Osim serijskoga progresivnog upravljača, čiji prijenosni omjer postaje izravniji što je kut upravljača veći, opcijski je dostupno dinamično upravljanje svim kotačima. Ono omogućuje zakretanje stražnjih kotača za do pet stupnjeva. Tako se Audijem Q8 može, ovisno o brzini, upravljati u različitim modusima: tijekom spore vožnje osovine se automatski usmjeravaju u suprotnim smjerovima i tako povećavaju agilnost vozila. Time se povećava manevarska mogućnost tijekom manevriranja i ulaska u parkirna mjesta. Za razliku od toga, kod većih se brzina osovine usmjeravaju u jednakom smjeru i time poboljšavaju stabilnost u vožnji.

SQ8 cijena i osnovne informacije

Cijena od (uključujući PDV) Snaga motora (kW / KS) Okretni moment (Nm) Ubrzanje 0 – 100km/h (sec)
150.221 EUR / 1.131.844 kn 373 / 507 770 4,1

 

EKSTERIJER
Moćan prednji dio vozila odlikuje se serijskim S branikom u izvedbi jednobojnog lakiranja. U singleframe rešetci u dizajnu oktogona ističu se okomito postavljene dvostruke lamele, dok su progresivno oblikovane bočne rešetke za ulaz zraka izvedene u Titan crnoj mat boji. Dinamična silueta svojstvena coupé modelima posebno dobro dolazi do izražaja upravo pri pogledu na bočni dio vozila. Bočni pragovi specifični za S modele i serijski 21″ kotači dodatno naglašavaju sportski karakter Audija SQ8 TDI. Opcijski se također možete odlučiti za kotače veličine 22″ i kočione čeljusti lakirane u crvenoj boji. U stražnjem dijelu vozila dominira vodoravan dizajn s kontinuiranom svjetlećom trakom, difuzorom specifičnim za S modele i sustavom od četiri završetka ispušnih cijevi.

INTERIJER
Eelegantan dizajn unutrašnjosti sa sportskim akcentima: na ulazu u vozilo dočekat će vas serijske osvijetljene ulazne letvice s aluminijskim umetcima sprijeda i straga. Dostupna su S sportska sjedala plus s integriranim naslonima za glavu i izraženim bočnim osloncima te funkcijom klimatizacije i masaže. U serijsku se opremu ubrajaju papučice i oslonci za noge od plemenitog čelika te višenamjenski kožni upravljač plus s 3 kraka. Serijski paket ambijentalnog osvjetljenja pobrinut će se za senzualnu atmosferu. Dodatno povećajte faktor dobrog osjećaja pomoću opcijskog paketa za kvalitetu zraka ili opcijskog panoramskog staklenog krova. Zahvaljujući velikim dimenzijama Audi SQ8 TDI nudi također velik volumen prtljažnika. Praktične značajke za utovar i istovar prtljage poput stražnje klupe plus i opcijskog sustava vodilica sa setom za fiksiranje olakšat će vam svakodnevicu.

POGON
4,0-llitreni SQ8 TFSI quattro tiptronic V8 agregat razvija snagu od 373 kW (507 KS) te generira maksimalan okretni moment od 770 Nm. Serijski električno pogonjeni kompresor podupire turbopunjač i tako osigurava posebno dobre performanse tijekom kretanja i homogeni razvoj snage u svim područjima brojeva okretaja. Ubrzanje vozila od 0 do 100 km/h iznosi 4,1 sekundu, a regulirana najveća brzina 250 km/h.

48 V mild-hybrid sustav koji je također dostupan u sklopu serijske opreme smanjuje potrošnju putem povrata energije i isključivanja motora tijekom vožnje ovisno o situaciji odnosno takozvanog modusa vožnje u praznom hodu.

Sve SQ8 tehničke podatke provjerite OVDJE.

Ovdje pokrenite AUDI SQ8 KONFIGURATOR.

audi-sq8-eksterijer

audi-sq8-interijer

RS Q8 cijena i osnovne informacije

Cijena od (uključujući PDV) Snaga motora (kW / KS) Okretni moment (Nm) Ubrzanje 0 – 100km/h (sec)
189.006 EUR / 1.424.067 kn 441 / 600 800 3,8

 

EKSTERIJER
Performanse Audija RS Q8 vidljive su na prvi pogled. Za to su zaslužni elementi specifični za RS modele koji će usmjeriti pogled na njegov atletski karakter iz svake perspektive. Markantni stražnji dio vozila iznova interpretira dinamiku – zahvaljujući između ostalog sjajnom crnom difuzorskom umetku specifičnom za RS modele s vodoravnom lamelom u karbonskoj izvedbi te ovalnim završetcima ispušnih cijevi tipičnima za RS modele. RS krovni spojler osigurat će ujednačen balans čak i pri velikim brzinama. Linija krova koja se spušta prema stražnjem dijelu vozila, kućišta kotača proširena za čak deset milimetara i vizualno optočni RS prag u boji vozila naglašavaju snažan stas Audija RS Q8 s njegove bočne strane. RS branici u sportsko dinamičnom dizajnu sa zaštitnom rešetkom hladnjaka saćaste strukture i velikim otvorima za zrak u sjajnoj crnoj boji te prednjim spojlerom i singleframe maskom u karbonskoj izvedbi impresivno naglašavaju prednji dio vozila.

INTERIJER
Elegantna instrumentna ploča i izrazito vodoravno orijentirane linije ostavljaju dojam izuzetne prostranosti. Široka, simetrično oblikovana središnja konzola čini značajan element dizajna u mat karbonskom okviru Köper. Serijska sportska sjedala u crnoj kombinaciji Alcantare/kože s natpisom RS nude dobru bočnu stabilnost, čak i tijekom izazovne vožnje. Ova su sjedala također opcijski dostupna kao perforirana RS sportska sjedala od kože Valcona s prošivanjem saćastog dizajna. Opcijski RS dizajnerski paketi u sivoj ili crvenoj boji pobrinut će se za svaki detalj, a kombinacija Alcantare i kože s kontrastnim šavovima za još izraženiji sportski ambijent.

Ovaj model nudi visok stupanj prikladnosti za svakodnevicu, a s preklopljenim naslonima još i više: ukupni volumen prostora za odlaganje povećat će se na čak 1.755 litara. Pritom se trodijelna stražnja klupa može pomicati u uzdužnom smjeru u sklopu serijske opreme.

POGON
4,0 l V8 TFSI motor sa snagom od 441 kW (600 KS) i maksimalnim okretnim momentom od 800 Nm u kombinaciji sa stalnim pogonom na sve kotače quattro i automatskim 8-stupanjskim tiptronicom pobrinut će se za čistu dinamiku. Od 0 do 100 km/h ubrzat ćete za 3,8 sekundi.

Međutim, u njegov se potencijal ubraja i učinkovitost – zahvaljujući 48 V mild-hybrid sustavu i tehnologiji cylinder on demand koja pri malom do srednjem opterećenju i broju okretaja može isključiti četiri cilindra i tako pridonijeti uštedi goriva.

VOZNI POSTROJ
U modelu Audi RS Q8 dostupan je stalni pogon na sve kotače quattro s opcijskim sportskim diferencijalom quattro za selektivnu raspodjelu snage po kotačima. Savršene nadopune: serijsko pneumatsko opružje adaptive air suspension sport s usklađenošću karakterističnom za RS modele i serijsko upravljanje svim kotačima za agilnu reakciju i visoku stabilnost u vožnji.

Opcijska, elektromehanička stabilizacija njihanja dodatno povećava dinamiku vožnje, posebno u zavojima. Uz Audi drive select paket dovoljan je samo jedan klik na tipku za RS modus na kolu upravljača kako biste promijenili karakteristiku vozila.

Najveću brzinu Audija RS Q8 po želji možete povećati s 250 km/h na 305 km/h.

Sve RS Q8 tehničke podatke provjeriti OVDJE.

Audi_rs_q8_eksterijer

Audi_RS_Q8_interijer

Obratite nam se s povjerenjem

Matej Golub - Voditelj prodaje vozila Sesvete

Matej Golub

Voditelj prodaje vozila

Audi_Ivana Vukasinovic

Ivana Vukašinović

Voditeljica prodaje vozila

Audi Q8 konfigurator

Pokrenite Audi Q8 konfigurator i naručite svoj jedinstveni model.

Audi Q8 konfigurator

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.
Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn za 1 euro.