VW Multivan T7

Novi Multivan kombinira najmoderniju razinu vrhunskih karakteristika s tradicionalnim kvalitetama svestranog vozila te oduševljava visokom razinom sigurnosti, ekspresivnom dinamikom i karizmatičnim dizajnom

11.06.2021

Novi Multivan T7: samo nekolicina aktualnih automobila posjeduje kultni status, a jedan od njih je monovolumen Multivan koji se proizvodi već 70 godina. Proizvođač Volkswagen gospodarska vozila sada predstavlja potpuno redizajniranu generaciju najprodavanijeg modela u sklopu svjetske premijere. Novi Bulli prvi se put temelji na modularnoj poprečnoj platformi (MQB).

U AutoZubaku smo za vas pripremili povoljne modele financiranja uz Multivan T7 financijski leasing s plaćanjem do 4 rate i 0% kamata, te operativni leasing uz rok financiranja 36-60 mjeseci i zamjenu vašeg starog auta za novi.

Novi Multivan - Osnovne informacije:

  • Prvi put i s plug-in hibridnim pogonom
  • Svi modeli serijski opremljeni automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG)
  • Uz „IQ.DRIVE Travel Assist” Multivan prvi put omogućuje djelomično automatiziranu vožnju
  • Dolazi kao standardna i duga verzija
  • Lakši za čak 25 posto
  • Tri linije opreme „Multivan”, „Life” i „Style”

Multivan T7 konfigurator

 

Multivan T7 cijena

Cijena od (uključujući PDV/bez PDV-a) Snaga motora (kW) Snaga motora (KS) Potrošnja (l/100km)
313.161kn / 230.884kn 100 - 150 136 - 204 1,7 - 9,8

 

VW Multivan T7 - Eksterijer

Dizajn je nov, a opet „tipičan za Multivan”. Ostao je jedinstven jer je porijeklo serije jedinstveno. Vodoravnu karakterna linija modela T3 uokviruje karoseriju, a u Style liniji opreme ukrašena je aplikacijom u kromiranoj izvedbi. Poklopac motora je upečatljivo povučen prema naprijed ispod vjetrobranskog stakla.

vw-multivan-t7-eksterijer

Multivan T7 - Dimenzije

Proporcije novog Multivana nisu ostale iste. U odnosu na prethodni model osnovna je verzija produžena i proširena. Novi Multivan bez opcijskih električno priklopivih vanjskih zrcala širok je 1.941 mm (+37 mm u odnosu na Multivan 6.1), dugačak 4.973 mm (+69 mm) i visok do 1.903 mm (-47 mm). Međuosovinski razmak iznosi 3.124 mm (+124 mm).

Kada se natovari do krova iza trećeg reda sjedala, u osnovnu verziju Multivana može stati 469 litara prtljage; kada se natovari iza drugog reda sjedala, zapremina se povećava na 1.844 litre (1.850 litara s panoramskim staklenim krovom). Ako se iskoristi puni volumen utovara do krova iza prvog reda sjedala, zapremina iznosi 3.672 litre. Odgovarajuće dimenzije za produženu verziju karoserije iznose 763, 2.171 i 40.05 litara (4.053 litre s panoramskim staklenim krovom).

Multivan je ponovno dostupan u dugoj verziji. Njezina dimenzija između branika uz isti međuosovinski razmak iznosi 5.173 mm; time je za 131 mm kompaktnija od prethodne verzije.

Multivan T7 konfigurator

Novi Multivan T7 - Interijer

Poput vanjskog dizajna, iznova je dizajnirana i cijela unutrašnjost. To također uključuje instrumentnu ploču – ergonomski osmišljenu i umreženu izvedbu zaslona. Serijski je opremljena digitalnim cockpitom („Digital Cockpit”) i infotainment sustavom „Ready 2 Discover”. Većina elemenata za rukovanje koncipirana je u obliku digitalnih dodirnih površina i tipki. Ni u novom Multivanu nema središnje konzole te je prvi put opremljen digitalnom tehnologijom shift-by-wire za serijske automatizirane mjenjače s dvije spojke koja zauzima vrlo malo mjesta. Parkirnom se kočnicom također upravlja električno. Oba rješenja stvaraju još više prostora za prolazak između vozačevog i suvozačevog sjedala.

Iako do sada nisu postojale u Multivanu, mogućnosti odlaganja u središnjoj konzoli vrlo su praktične. Tako je nastao višenamjenski stolić integriran u sustav vodilica sjedala, koji je također iznova koncipiran. Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji zaključavanja ova se višenamjenska značajka može upotrebljavati kao središnja konzola između vozačevog i suvozačevog sjedala ili kao preklopivi stolić s držačima za napitke i spremnicima za odlaganje u drugom i trećem redu sjedala.

vw-multivan-t7-interijer

Prostor se u novom Multivanu može iskoristiti bolje nego ikad prije. I to iz nekoliko razloga: s jedne strane, u stražnjem dijelu vozila postoje samo pojedinačna sjedala – stražnja klupa u trećem redu sjedala je ukinuta. S druge strane, nova pojedinačna sjedala u drugom i trećem redu sjedala, opremljena praktičnim preklopivim stolićima, lakša su za čak 25 posto. Ovisno o opremi i položaju u stražnjem dijelu vozila, njihova težina iznosi između 23 i 29 kg. Stoga ih je sada još lakše demontirati i montirati te fleksibilno rasporediti u unutrašnjosti pomoću novog sustava vodilica. Budući da je stražnja klupa s tri sjedala ustupila mjesto pojedinačnim sjedalima, prvi je put moguće jednostavno ukloniti samo sjedala s jedne strane u stražnjem dijelu vozila, primjerice radi prijevoza skupih električnih bicikala. Tako možete individualno odlučiti o tome kako ćete rasporediti sustav od maksimalno pet sjedala u stražnjem dijelu vozila. S obzirom na to da su vodilice opremljene električnim priključkom, bočna stražnja sjedala opcijski se mogu opremiti grijanjem sjedala. Tako je moguće realizirati i važni sustav za prepoznavanje zauzetosti sjedala koji vozaču omogućuje da vidi jesu li putnici u stražnjem dijelu vozila vezani. Signal se pritom prenosi bežično.

Novost u Multivanu predstavlja opcijski dostupan dvodijelni panoramski stakleni krov, koji vam omogućuje da noću gledate u zvjezdano nebo ili svjetla velegrada. Za razliku od toga, danju će sunce obasjati unutrašnjost svjetlošću kroz prozirni krov; takozvani „LowE” premaz (staklo niske emisije / termoizolacijsko staklo) na višeslojnom sigurnosnom staklu pritom smanjuje toplinsko zračenje za 44 posto. Prednja prozirna površina široka je 913 mm i dugačka 403 mm; iznad drugog reda sjedala ovaj je svijetli pogled širok između 900 i 910 mm i dugačak impresivna 1.284 mm. Inače, Multivan s panoramskim staklenim krovom ima još veću maksimalnu unutrašnju visinu u sredini u odnosu na svog prethodnika.

vw-multivan-t7-interijer

Novi Multivan - Pogonski sustavi

Plug-in hibrid predstavlja novitet u pogonskom programu

Jedan od najvažnijih fiksnih parametara u specifikacijama bilo je lansiranje novog Multivana na tržište s plug-in hibridnim sustavom, za razliku od prethodnog modela. Razlog: samo ova vrsta pogona usklađuje gradsku vožnju bez emisija s vrlo velikim dosezima i malom ukupnom potrošnjom. Multivan s plug-in hibridnim pogonom nosi dodatnu oznaku eHybrid. Sistemska snaga e-motora i benzinskog turbomotora (TSI) iznosi 160 kW / 218 KS.

Zahvaljujući litij-ionskoj bateriji sa sadržajem energije od 13 kWh Multivan eHybrid svladava tipične dnevne udaljenosti na isključivo električni pogon. U Njemačkoj je, primjerice, prema istraživanju1 njemačkog Saveznog ministarstva za promet i digitalnu infrastrukturu 95 posto svih dnevnih vožnji automobilom kraće od 50 kilometara. Plug-in hibridni pogon koncipiran je tako da se Multivan eHybrid standardno pokreće na isključivo električni pogon i tako automatski prelazi prije svega kratke udaljenosti bez lokalnih emisija. Štedljivi TSI uključuje se samo pri brzini većoj od 130 km/h.

Tri četverocilindrična motora – dva benzinska turbomotora i jedan turbodizelski motor

Osim s plug-in hibridnim pogonom, Multivan s prednjim pogonom također će biti dostupan s dvama četverocilindričnim benzinskim turbomotorima. Njihova snaga iznosi 100 kW / 136 KS i 150 kW / 204 KS. Četverocilindrični turbodizelski motor (TDI) snage 110 kW / 150 KS upotpunit će ponudu sljedeće godine.

Serijski automatski mjenjač s 2 spojke (DSG)

Sve verzije pogona serijski su povezane s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). 6-stupanjski DSG mjenjač (DQ400E) modela eHybrid posebno je razvijen za plug-in hibridni pogon i čini sistemsku jedinicu s e-motorom. Za TSI verzije i TDI verziju koja se kasnije uvodi upotrebljavat će se 7-stupanjski DSG mjenjač. Stupnjevi prijenosa u Multivanu prvi se put prebacuju pomoću tehnologije „by wire”, i to vrlo jednostavno pomoću male DSG tipke za mijenjanje stupnjeva prijenosa na instrumentima.

vw-multivan-t7-pogon

Multivan T7 - Sustavi potpore

Ovo je prvi model sa sustavom „IQ.DRIVE Travel Assist”. Spektar sustava potpora značajno je proširen. Ovisno o opremi dostupno je više od 20 sustava. U sklopu serijske opreme uvijek dolaze, između ostalog, Car2X (serijski lokalni sustav upozorenja), sustav nadzora okoline „Front Assist” uključujući City funkciju kočenja u nuždi, potpora za izbjegavanje prepreka s novom potporom za skretanje, sustav prepoznavanja prometnih znakova, potpora zadržavanja vozila na voznom traku „Lane Assist” i uređaj za reguliranje brzine. Jedan od inovativnih novih sustava je „IQ.DRIVE Travel Assist”, koji omogućuje djelomično automatiziranu vožnju od 0 do 210 km/h. Uz „IQ.DRIVE Travel Assist” nova prediktivna automatska regulacija razmaka „ACC” i sustav „Lane Assist” stapaju se u novi sustav koji značajno usavršava udobnost i sigurnost na srednjim i dugim dionicama.

Još jednu novost za Multivan predstavljaju interaktivna „IQ.LIGHT – LED matrix glavna svjetla”, koja su također opcijski dostupna kao alternativa serijskim LED glavnim svjetlima. Opseg funkcija „IQ.LIGHT – LED matrix glavnih svjetala” uključuje sustav „Dynamic Light Assist” (trajna duga svjetla bez zasljepljivanja prometa iz suprotnog smjera) i „Dinamično svjetlo za vožnju zavojima” (precizna osvijetljenost zavoja). U slučaju „IQ.LIGHT – LED matrix glavnih svjetala” dostupan je još jedan vanjski novitet: osvijetljena LED poprečna kopča u rešetci hladnjaka kao dodatni element svjetala za dnevnu vožnju. Verzija opreme „Style” u pravilu je opremljena osvijetljenom poprečnom kopčom rešetke hladnjaka. Svi novi modeli Multivana također su serijski opremljeni LED stražnjim svjetlima.

Multivan T7 konfigurator

 

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, obratite nam se s povjerenjem na kontakt-centar@autozubak.hr, pozivom na 0800 5432 ili u jednom od naših Volkswagen AutoZubak salona.

 

Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.