Novi Multivan kombinira najmoderniju razinu vrhunskih karakteristika s tradicionalnim kvalitetama svestranog vozila te oduševljava visokom razinom sigurnosti, ekspresivnom dinamikom i karizmatičnim dizajnom
11.06.2021
Novi Multivan T7: samo nekolicina aktualnih automobila posjeduje kultni status, a jedan od njih je monovolumen Multivan koji se proizvodi već 70 godina. Proizvođač Volkswagen gospodarska vozila sada predstavlja potpuno redizajniranu generaciju najprodavanijeg modela u sklopu svjetske premijere. Novi Bulli prvi se put temelji na modularnoj poprečnoj platformi (MQB).
U AutoZubaku smo za vas pripremili povoljne modele financiranja uz Multivan T7 financijski leasing s plaćanjem do 4 rate i 0% kamata, te operativni leasing uz rok financiranja 36-60 mjeseci i zamjenu vašeg starog auta za novi.
Novi Multivan - Osnovne informacije:
Multivan T7 cijena
Cijena od (uključujući PDV/bez PDV-a) | Snaga motora (kW) | Snaga motora (KS) | Potrošnja (l/100km) |
313.161kn / 230.884kn | 100 - 150 | 136 - 204 | 1,7 - 9,8 |
Dizajn je nov, a opet „tipičan za Multivan”. Ostao je jedinstven jer je porijeklo serije jedinstveno. Vodoravnu karakterna linija modela T3 uokviruje karoseriju, a u Style liniji opreme ukrašena je aplikacijom u kromiranoj izvedbi. Poklopac motora je upečatljivo povučen prema naprijed ispod vjetrobranskog stakla.
Proporcije novog Multivana nisu ostale iste. U odnosu na prethodni model osnovna je verzija produžena i proširena. Novi Multivan bez opcijskih električno priklopivih vanjskih zrcala širok je 1.941 mm (+37 mm u odnosu na Multivan 6.1), dugačak 4.973 mm (+69 mm) i visok do 1.903 mm (-47 mm). Međuosovinski razmak iznosi 3.124 mm (+124 mm).
Kada se natovari do krova iza trećeg reda sjedala, u osnovnu verziju Multivana može stati 469 litara prtljage; kada se natovari iza drugog reda sjedala, zapremina se povećava na 1.844 litre (1.850 litara s panoramskim staklenim krovom). Ako se iskoristi puni volumen utovara do krova iza prvog reda sjedala, zapremina iznosi 3.672 litre. Odgovarajuće dimenzije za produženu verziju karoserije iznose 763, 2.171 i 40.05 litara (4.053 litre s panoramskim staklenim krovom).
Multivan je ponovno dostupan u dugoj verziji. Njezina dimenzija između branika uz isti međuosovinski razmak iznosi 5.173 mm; time je za 131 mm kompaktnija od prethodne verzije.
Poput vanjskog dizajna, iznova je dizajnirana i cijela unutrašnjost. To također uključuje instrumentnu ploču – ergonomski osmišljenu i umreženu izvedbu zaslona. Serijski je opremljena digitalnim cockpitom („Digital Cockpit”) i infotainment sustavom „Ready 2 Discover”. Većina elemenata za rukovanje koncipirana je u obliku digitalnih dodirnih površina i tipki. Ni u novom Multivanu nema središnje konzole te je prvi put opremljen digitalnom tehnologijom shift-by-wire za serijske automatizirane mjenjače s dvije spojke koja zauzima vrlo malo mjesta. Parkirnom se kočnicom također upravlja električno. Oba rješenja stvaraju još više prostora za prolazak između vozačevog i suvozačevog sjedala.
Iako do sada nisu postojale u Multivanu, mogućnosti odlaganja u središnjoj konzoli vrlo su praktične. Tako je nastao višenamjenski stolić integriran u sustav vodilica sjedala, koji je također iznova koncipiran. Zahvaljujući inovativnoj tehnologiji zaključavanja ova se višenamjenska značajka može upotrebljavati kao središnja konzola između vozačevog i suvozačevog sjedala ili kao preklopivi stolić s držačima za napitke i spremnicima za odlaganje u drugom i trećem redu sjedala.
Prostor se u novom Multivanu može iskoristiti bolje nego ikad prije. I to iz nekoliko razloga: s jedne strane, u stražnjem dijelu vozila postoje samo pojedinačna sjedala – stražnja klupa u trećem redu sjedala je ukinuta. S druge strane, nova pojedinačna sjedala u drugom i trećem redu sjedala, opremljena praktičnim preklopivim stolićima, lakša su za čak 25 posto. Ovisno o opremi i položaju u stražnjem dijelu vozila, njihova težina iznosi između 23 i 29 kg. Stoga ih je sada još lakše demontirati i montirati te fleksibilno rasporediti u unutrašnjosti pomoću novog sustava vodilica. Budući da je stražnja klupa s tri sjedala ustupila mjesto pojedinačnim sjedalima, prvi je put moguće jednostavno ukloniti samo sjedala s jedne strane u stražnjem dijelu vozila, primjerice radi prijevoza skupih električnih bicikala. Tako možete individualno odlučiti o tome kako ćete rasporediti sustav od maksimalno pet sjedala u stražnjem dijelu vozila. S obzirom na to da su vodilice opremljene električnim priključkom, bočna stražnja sjedala opcijski se mogu opremiti grijanjem sjedala. Tako je moguće realizirati i važni sustav za prepoznavanje zauzetosti sjedala koji vozaču omogućuje da vidi jesu li putnici u stražnjem dijelu vozila vezani. Signal se pritom prenosi bežično.
Novost u Multivanu predstavlja opcijski dostupan dvodijelni panoramski stakleni krov, koji vam omogućuje da noću gledate u zvjezdano nebo ili svjetla velegrada. Za razliku od toga, danju će sunce obasjati unutrašnjost svjetlošću kroz prozirni krov; takozvani „LowE” premaz (staklo niske emisije / termoizolacijsko staklo) na višeslojnom sigurnosnom staklu pritom smanjuje toplinsko zračenje za 44 posto. Prednja prozirna površina široka je 913 mm i dugačka 403 mm; iznad drugog reda sjedala ovaj je svijetli pogled širok između 900 i 910 mm i dugačak impresivna 1.284 mm. Inače, Multivan s panoramskim staklenim krovom ima još veću maksimalnu unutrašnju visinu u sredini u odnosu na svog prethodnika.
Plug-in hibrid predstavlja novitet u pogonskom programu
Jedan od najvažnijih fiksnih parametara u specifikacijama bilo je lansiranje novog Multivana na tržište s plug-in hibridnim sustavom, za razliku od prethodnog modela. Razlog: samo ova vrsta pogona usklađuje gradsku vožnju bez emisija s vrlo velikim dosezima i malom ukupnom potrošnjom. Multivan s plug-in hibridnim pogonom nosi dodatnu oznaku eHybrid. Sistemska snaga e-motora i benzinskog turbomotora (TSI) iznosi 160 kW / 218 KS.
Zahvaljujući litij-ionskoj bateriji sa sadržajem energije od 13 kWh Multivan eHybrid svladava tipične dnevne udaljenosti na isključivo električni pogon. U Njemačkoj je, primjerice, prema istraživanju1 njemačkog Saveznog ministarstva za promet i digitalnu infrastrukturu 95 posto svih dnevnih vožnji automobilom kraće od 50 kilometara. Plug-in hibridni pogon koncipiran je tako da se Multivan eHybrid standardno pokreće na isključivo električni pogon i tako automatski prelazi prije svega kratke udaljenosti bez lokalnih emisija. Štedljivi TSI uključuje se samo pri brzini većoj od 130 km/h.
Tri četverocilindrična motora – dva benzinska turbomotora i jedan turbodizelski motor
Osim s plug-in hibridnim pogonom, Multivan s prednjim pogonom također će biti dostupan s dvama četverocilindričnim benzinskim turbomotorima. Njihova snaga iznosi 100 kW / 136 KS i 150 kW / 204 KS. Četverocilindrični turbodizelski motor (TDI) snage 110 kW / 150 KS upotpunit će ponudu sljedeće godine.
Serijski automatski mjenjač s 2 spojke (DSG)
Sve verzije pogona serijski su povezane s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG). 6-stupanjski DSG mjenjač (DQ400E) modela eHybrid posebno je razvijen za plug-in hibridni pogon i čini sistemsku jedinicu s e-motorom. Za TSI verzije i TDI verziju koja se kasnije uvodi upotrebljavat će se 7-stupanjski DSG mjenjač. Stupnjevi prijenosa u Multivanu prvi se put prebacuju pomoću tehnologije „by wire”, i to vrlo jednostavno pomoću male DSG tipke za mijenjanje stupnjeva prijenosa na instrumentima.
Ovo je prvi model sa sustavom „IQ.DRIVE Travel Assist”. Spektar sustava potpora značajno je proširen. Ovisno o opremi dostupno je više od 20 sustava. U sklopu serijske opreme uvijek dolaze, između ostalog, Car2X (serijski lokalni sustav upozorenja), sustav nadzora okoline „Front Assist” uključujući City funkciju kočenja u nuždi, potpora za izbjegavanje prepreka s novom potporom za skretanje, sustav prepoznavanja prometnih znakova, potpora zadržavanja vozila na voznom traku „Lane Assist” i uređaj za reguliranje brzine. Jedan od inovativnih novih sustava je „IQ.DRIVE Travel Assist”, koji omogućuje djelomično automatiziranu vožnju od 0 do 210 km/h. Uz „IQ.DRIVE Travel Assist” nova prediktivna automatska regulacija razmaka „ACC” i sustav „Lane Assist” stapaju se u novi sustav koji značajno usavršava udobnost i sigurnost na srednjim i dugim dionicama.
Još jednu novost za Multivan predstavljaju interaktivna „IQ.LIGHT – LED matrix glavna svjetla”, koja su također opcijski dostupna kao alternativa serijskim LED glavnim svjetlima. Opseg funkcija „IQ.LIGHT – LED matrix glavnih svjetala” uključuje sustav „Dynamic Light Assist” (trajna duga svjetla bez zasljepljivanja prometa iz suprotnog smjera) i „Dinamično svjetlo za vožnju zavojima” (precizna osvijetljenost zavoja). U slučaju „IQ.LIGHT – LED matrix glavnih svjetala” dostupan je još jedan vanjski novitet: osvijetljena LED poprečna kopča u rešetci hladnjaka kao dodatni element svjetala za dnevnu vožnju. Verzija opreme „Style” u pravilu je opremljena osvijetljenom poprečnom kopčom rešetke hladnjaka. Svi novi modeli Multivana također su serijski opremljeni LED stražnjim svjetlima.
Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja, obratite nam se s povjerenjem na kontakt-centar@autozubak.hr, pozivom na 0800 5432 ili u jednom od naših Volkswagen AutoZubak salona.
* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.