Volkswagen

Svjetska premijera novog VW ID.7

Zahvaljujući svojim velikim dosezima, Volkswagen ovim vozilom elektrificira duga putovanja. Ovo gotovo pet metara dugo vozilo aerodinamičnog dizajna ima novu učinkovitu generaciju pogona koja razvija snagu od 210 kW (286 KS).

Svjetska premijera novog VW ID.7

U planu je da do 2030. otprilike 80% vozila marke Volkswagen isporučenih u Europi budu električna vozila. Sada se uz novi model ID.7, električnu limuzinu, predstavlja daljnja prekretnica na tom putu. Nova je i najveća Volkswagen baterija od 86 kWh (neto). Prvo predviđanje dosega prema WLTP ciklusu vožnje: do otprilike 700 kilometara4. U unutrašnjosti, ID.7 čini duga putovanja kraćima zahvaljujući izuzetno velikodušnom prostoru i intuitivnom, pametnom i brzom infotainment sustavu buduće generacije. Vozači se također mogu veseliti novoj filozofiji cockpita: model ID.7 bit će prvi Volkswagen na svijetu koji serijski dolazi s head-up zaslonom s proširenom stvarnošću. To mijenja arhitekturu cockpita jer klasični instrumenti postaju praktički suvišni. Kao rezultat toga ID.7 postaje mobilni životni prostor za novu eru.

Ovo je novi VW ID.7

Model ID.7 veliki je električni Volkswagen za duga putovanja, kao i za tiho klizanje kroz grad. Aerodinamični dizajn fastback limuzine temelji se na fluidnim, mišićavim i jasno definiranim linijama. Prednji je kraj, primjerice, uglavnom zatvoren. Dizajn je ovdje posebno definiran oblikovanim poklopcem motora i LED prednjim svjetlima s uskom LED trakom za dnevna svjetla i žmigavce integriranoj na vrhu kućišta. Gledano sa strane, definirajući stilski element izduženog dizajna je karakteristična linija koja se nalazi ispod dugog obruba prozora s oštrim podrezom. To daje snažnu i pozitivno zategnutu siluetu. Straga je širina naglašena vodoravnim linijama. Najdominantnija linija je
vodoravna LED traka, koja se širi prema van u LED stražnja svjetla.

Niski koeficijent otpora zraka povećava doseg

Sofisticirana aerodinamika s koeficijentom otpora zraka od približno 0,23 (ovisno o opremi) osigurava da
vozilo pruža mali otpor vjetru, što je osnovni preduvjet za nisku potrošnju energije i velike dosege. Novi ID.7 dug je 4961 mm, a njegov posebno veliki međuosovinski razmak od 2966 mm osigurava dovoljno mjesta u unutrašnjosti vozila. Zvijezda vodilja pri dizajnu unutrašnjosti bila je praktičnost, do najsitnijeg detalja. Iznad glava putnika je panoramski krov s opcijski dostupnim pametnim staklom, čiji se slojevi mogu elektronički prebacivati s prozirne na neprozirnu postavku. Kao i mnogim drugim funkcijama u modelu ID.7, krovom je također moguće upravljati s pomoću
glasovnih naredbi normalnim govorom. Prednja su sjedala također novo razvijena: po prvi put u vozilu marke Volkswagen, opcijski je u ponudi adaptivna Climatronic funkcija sjedala. Zbog profinjene funkcije masaže,
duga se putovanja čine puno kraćima.

Cockpit sa serijskim head-up zaslonom s proširenom stvarnošću

Vozača očekuje potpuno novi svijet informacija: jer klasični su instrumenti u modelu ID.7 smanjeni samo na one osnovne. Zadatak informiranja preuzima head-up zaslon s proširenom stvarnošću koji projicira detalje kao
što je primjerice brzina u vrlo bliskom vidokrugu ispred vozača, a interaktivne informacije kao što su strelice za skretanje projiciraju se doslovno u stvarnom svijetu ispred modela ID.7. Vozač stoga može zadržati pogled na cesti.

Praktični sustavi potpore

Tijekom vožnje autocestom ili sličnim cestama, sustavi potpore kao što je sustav potpore Travel Assist s masovnim
podacima7 prema potrebi preuzimaju bočnu i uzdužnu kontrolu nad ID.7 pri brzinama većim od 90 km/h. Ako to želite, ID.7 također može podržati potpomognuta promjena voznog traka na autocesti s pomoću sustava Stranica 3 od 10
Informacija za medije potpore Travel Assist. Vozač sve nadzire, no zamor vožnje značajno se smanjuje. Kad govorimo o parkiranju, električni Volkswagen može nezavisno izvoditi potpomognute manevre na različite načine. Jedan od
njih je parkiranje s funkcijom memorije6 na udaljenosti do 50 metara. U tu svrhu, vozač ili ostaje sjediti u svom ID.7 ili nadzire postupak parkiranja preko aplikacije na svom smartphoneu.

Novi visokoučinkoviti pogon

Postojat će dvije verzije baterije: ID.7 Pro imat će 77 kWh bateriju (bruto: 82 kW). Kapacitet DC punjenja:
170kW. ID.7 Pro S (koji će biti predstavljen kasnije) bit će opremljen najnovijom Volkswagen baterijom energetskog sadržaja 86 kWh (bruto: 91 kWh); kapacitet DC punjenja u ovom je slučaju 200 kW. Prema prvim
internim prognozama, bit će moguće prijeći otprilike 6155 kilometara između dva zaustavljanja radi punjenja s modelom ID.7 Pro i do otprilike 700 kilometara s modelom ID. Pro S.

Baterije sa 77 kWh i 86 kWh (neto)

Model ID.7 bit će u ponudi s dvije verzije opreme i pogona, Pro i Pro S, a prvi je MEB model koji je opremljen novo
razvijenim Volkswagen pogonom. Sustav se načelno sastoji od električnog pogonskog motora snage 210 kW (286 KS) (permanentno pobuđeni sinkroni motor), dvofaznog 1-stupanjskog mjenjača i pretvarača (učinska i upravljačka elektronika). Snaga i učinkovitost pogonskog elektromotora doprinose detaljima kao što je rotor s jačim permanentnim magnetima koji nudi još veću toplinsku nosivost, a dodatno razvijeni stator s većim efektivnim brojem namota u kombinaciji s maksimalnim presjekom žice, kao i vodeni hladnjak za vanjsku stranu statora i novi, kombinirani sustav za hlađenje ulja i vode također osiguravaju veću toplinsku stabilnost. Toplinska stabilnost osigurana je novim pretvaračem.

Proizvedeno u Njemačkoj

Serijska proizvodnja modela ID.7 za Europu i Sjevernu Ameriku počet će u njemačkoj Volkswagen tvornici u Emdenu u
drugoj polovici godine. Dostupnost novog najistaknutijeg modela obitelji ID. u Europi planirana je za jesen, a početak pretprodaje planiran je za ljeto. Predstavljanje u Kini također je planirano za 2023. Zatim se tijekom 2024.
planira uvođenje na tržište Sjeverne Amerike.

Kontakt

Za sve dodatne informacije obratite se na kontakt-centar@autozubak.hr, pozivom na 0800 5432 ili u jednom od naših Volkswagen AutoZubak salona.