Novi VW Golf 8 R

Golf 8 R konfigurator i isporuka odmah

Novi Golf R najsnažnija je izvedenica Golfa u povijesti ovog modela.

Golf 8 R cjenik
vw-golf-8-r-2020-2021-front

Snažan i dinamičan

vw-golf-8-r-2020-2021-back

Markantan i ekspresivan

vw-golf-8-r-2020-2021-side

Individualne performanse

vw-golf-R-interijer

Sportska udobnost

I

VW Golf 8 R cijena i osnovne informacije

Ovdje je potpuno nova generacija modela Golf R, koji je sada još snažniji i dinamičniji od svog prethodnika. Najvažnija činjenica je da novi Golf 8 R ima 2,0-litreni četverocilindrični benzinski motor koji razvija  235kW ili 320 konjskih snaga i 420Nm okretnog momenta. To znači veću snagu od prethodnika za 27KS i 41Nm okretnog momenta.

Za vas smo pripremili vrlo povoljne modele financiranja putem financijskog ili operativnog leasinga, a više informacija, kao i posebne leasing ponude i akcije, potražite OVDJE.

  • Novi pogon na sva četiri kotača 4Motion
  • Napredna fleksibilna DCC šasija
  • Elektronička blokada diferencijala XDS
  • Poboljšana dinamika vožnja i drift način rada
  • 2.0 TSI: 235kW (320KS) snage i 420Nm okretnog momenta

Cijena od (uključujući PDV)

59.253 EUR

Snaga motora (kW / KS)

235 / 320

Ubrzanje 0-100km/h (sec)

4,7

Maksimalna brzina (km/h)

250 - 270

Okretni moment (Nm)

420

Potrošnja goriva (l/100km)

7,7 - 8,3

Golf 8 R eksterijer

Počevši od redizajniranog prednjeg branika s prednjim spojlerom, bočnim krilima i rešetkom otvora za prozračivanje u stilu R modela preko ekskluzivnih bočnih pragova i 18″ kotača od lakog metala “Jerez”. I tako sve do voznog postroja spuštenog za 20 milimetara, zahvaljujući kojem je ovaj model prepoznatljiv kao sportaš.

Paket R-Performance dolazi s opcijskim značajkama kao što su stražnji spojler koji je karakterističan za motosport i 19″ kotači od lakog metala “Estoril”. Novi stražnji branik, koji uokviruju četiri kromirana dvostruka završetka ispušne cijevi, osigurava još veću suverenost.

VW Golf 8 R dimenzije

Novi Golf 8 R je dugačak 4.290 mm, širok 1.789 mm (bez vanjskih retrovizora), a visok 1.458 mm. Međuosovinski razmak je 2.628 mm.

Volumen prtljažnika je 380 litara, a 1.270 s preklopljenim stražnjim sjedalima.

Novi Golf R interijer

Vozač i suvozač sjede na premijskim sportskim sjedalima s integriranim naslonima za glavu u stilu R modela. Kombinirani instrument “Digital Cockpit Pro” s mogućnošću konfiguracije prvi put objedinjuje sve sportske prikazne elemente i elemente za rukovanje u prikaz “R-View” koji je posebno prilagođen modelu Golf R.

Također u serijskoj opremi vozila: infotainment sustav “Discover Media” uključujući rukovanje govornim naredbama. A zahvaljujući posebno dizajniranom višenamjenskom sportskom kolu upravljača uključujući tipku “R”, za profil “Race” također će biti dovoljan tek jedan pritisak na gumb.

0-100km/h za 4,7 sekundi

Novi Golf R odlikuje se titulom najsnažnijeg modela ove proizvodne linije do sada. Uz tehnologiju voznog pogona, on nadmašuje sve što je do sada bilo uvedeno na tržište u okviru linije Golf.

Peta edicija sportskog automobila ubrzava do 100 km/h za svega 4,7 sekundi. Najveća je brzina elektronički ograničena na 250 km/h.

Međutim, Golf R također se može naručiti s opcijskim paketom R-Performance, u okviru kojeg se najveća brzina može povećati na 270 km/h. No individualne performanse u vožnji ne oblikuju u tolikoj mjeri karakter novog modela Golf R koliko to čini kombinacija snažnog okretnog momenta od 420 Nm, revolucionarnog voznog postroja i najprogresivnijeg pogona na sve kotače u ovoj kategoriji, kojima se definira novi status quo u pogledu dinamičnosti.

Pogon na sva 4 kotača

Potpuno novi sustav pogona na sve kotače i tehnološki napredni vozni postroj objedinjuju se kako bi omogućili cijeli niz inovacija, pri čemu također nude najviši stupanj agilnosti i užitka u vožnji. Sustav 4MOTION s raspodjelom okretnog momenta R-Performance novo je upravljačko središte koje raspodjeljuje izlaznu snagu motora na sva četiri pogonjena kotača.

Novi pogon na stražnjim kotačima raspodjeljuje snagu benzinskog motora s turbopunjačem modela Golf R ne samo između prednje i stražnje osovine, već i varijabilno između dvaju stražnjih kotača. Time se omogućuje znatno povećanje agilnosti, posebno tijekom vožnje zavojima. Kao svjetski novitet, pogon na sve kotače također je putem sustava Vehicle Dynamics Manager (VDM) povezan s drugim sustavima voznog postroja kao što su elektronička blokada diferencijala (XDS) i adaptivna regulacija voznog postroja (DCC). Zahvaljujući ovoj uskoj povezanosti različitih sustava, novi Golf R nudi optimalna svojstva trakcije i neutralno rukovanje uz najviši stupanj preciznosti.

Razvijen na stazi Nürburgring

Usput, svi sustavi novog modela Golf R usavršeni su na trkaćoj stazi Nürburgring Nordschleife. Kada se kombinira s paketom R-Performance, Golf R čak se isporučuje s posebnim profilom vožnje nadahnutim Nürburgringom koji je poznat i kao „Special”. U okviru ovog profila vožnje svi ključni parametri vožnje izvedeni su u skladu s performansama na legendarnoj trkaćoj stazi – uključujući novi pogon na sve kotače. A rezultati su itekako vidljivi: kao što su to pokazali interni testovi vožnje, Golf R – koji je serijski opremljen 7-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke (DSG) – brži je do 19 sekundi po krugu oko staze Nürburgring Nordschleife od svojeg prethodnika (7:51 min).

Obratite nam se s povjerenjem

Gordan Graonic

Gordan Graonić

Voditelj prodaje vozila

Dino Stiber

Dino Štiber

Voditelj prodaje vozila

matej golub

Matej Golub

Voditelj prodaje vozila

Golf 8 R konfigurator

Pokrenite Golf 8 R konfigurator i naručite svoj jedinstveni model.

Golf 8 R konfigurator

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.