Novosti
Volkswagen Polo 1.0 TSI Beats
Ozbiljniji i zreliji, pravi mini-Golf
Objavljeno: 27.3.2018.

Volkswagen je oštro zaokrenuo sa svojim modelima u dizajnerskom smislu, što je očito na prvi pogled. Osim što je Polo svojim vanjskim dimenzijama veći nego ikad, i dalje je pregledan i okretan u gradu, no zahvaljujući modernoj platformi i sjajnoj arhitekturi prostora u unutrašnjosti nudi sve što nam je nekada nudio Golf. Naime, Golf četvrte generacije iznutra ne nudi toliko prostora. Uz sve to, mali moderni turbomotor i odlična oprema Beats uz koju stiže i sjajan audio sustav Polo čine doslovce neodoljivim. Jasno, pogled u unutrašnjost izaziva najveće i najugodnije iznenađenje.

Polo je iznutra ozbiljniji nego ikad. Osim što ima udobna i široka sjedala i nudi prostora za ramena kao broj veći auto, u Beats opremi neodoljivo je šaren. Naime, čitava konzola obojena je i upravo tim obojenim elementima obuhvaća instrumente i središnji ekran. Kako je danas izuzetno važno imati najbolju moguću povezivost i funkcionalnost u skladu s pametnim telefonom, naravno da i novi Polo ima MirrorLink sustav. Naime, prethodnik je prvi model na svijetu s tim sustavom kojeg je, zbog dobre funkcionalnosti, od Volkswagena preuzela čitava autoindustrija. Dakle, sustav zrcali podatke s telefona čija se procesorska snaga koristi, pa nema zastarijevanja sustava u autu što mu je glavni i najveći plus.

U skladu s markom, ergonomija je primjerna, a kada pokrenete motor ostat ćete u iščekivanju. Maleni jednolitreni TSI jako je tih motor. Dostupne su dvije verzije, sa 95 te sa 115 KS. Već i slabija s 95 KS prava je mjera jer nudi iznenađujuće dobre performanse. S masom od 1045 kg dobro ubrzava i osjeti se da se nije štedjelo na izolaciji buke i općenito komforu. Moderni mali motor vrlo je elastičan i pruža dobra međuubrzanja. Potrošnja na testu od 6,4 litre na 100 km je razumna s obzirom na režim vožnje. Uz malo truda i pažnje Polo može putovati po, primjerice magistralnoj cesti, s manje od pet litara na 100 km.

U vožnji je Polo stabilan, vrlo brz, s dobro odmjerenim reakcijama na vozačeve želje. Volan daje dobar osjećaj, mjenjač klizi glatko i ima dobro proračunate stupnjeve. Kada izađete na otvorenu cestu maleni TSI zna pokazati zube i daje dobra međuubrzanja. Buka je niska, a čak i na stražnjim sjedalima vrlo je tiho i udobno. Nakon nekoliko kilometara doći ćete do zaključka da Polo nikada nije bio zreliji automobil koji doslovce graniči s klasu većim vozilima i po dimenzijama i po osjećaju udobnosti.

Najbolja strana Pola njegov je miks udobnosti i dinamike, no to je odlika svakog modela na MQB platformi. Ona donosi uštede, ali i jamstvo da će čak i mali auto iz ponude voziti, skretati, kočiti i da će biti udoban kao i veći model iz ponude. Jasno, uz ograničenja u ponudi prostora i opreme. Doduše, U Polu Beats već na prvi pogled ništa neće nedostajati jer je opremljen koliko može biti. Jasno, cijena mu je daleko od najniže u klasi sa 121.900 kuna za bazni Beats, i na to se može dodati štošta, no to je ionako kategorija o kojoj odlučuje kupac. Iako stoji nešto više, izvrsno drži cijenu kao rabljeni i u svakom detalju daje dojam da je zaista riječ o - mini Golfu.

VW Polo nikada nije bio veći, ozbiljniji, opremljeniji i s pravom se može reći kako je sada doslovce riječ o mini-Golfu.
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI Beats
  • Motor: Benzinski, turbo, redni, 3 cilindra, 999 ccm
  • Emisija CO2: 103 g/km
  • Snaga: 95 KS pri 5000 o/min
  • Moment: 175 Nm pri 2000 o/min
  • Mjenjač: Ručni, pet stupnjeva
  • Pogon: Prednji
  • Ubrzanje od 0-100 km/h: 10,8 s
  • Najveća brzina: 187 km/h
  • Deklarirana potrošnja: 3,9/4,5/5,6 l/100 km
  • Potrošnja na testu: 6,4 l/100 km
  • Cijena testiranog modela: 121.900 kn (1.0 TSI Beats)