Novosti
Škoda Karoq 1.5 TSI
Multitalent pun tehnologije i zgodnih trikova
Objavljeno: 22.1.2018.

Škoda se u skladu sa svojom krilaticom "Simply Clever" od prvog do posljednjeg vijka na svakom novom modelu posvećuje detaljima koji život čine lakšim. I dok vam pažnju zaokupljaju lukave kukice za vrećice, čičak-razdjelnici u prtljažniku, prtljažno svjetlo koje se vadi i služi kao ručna svjetiljka, kišobran, strugalica iza poklopca za točenje goriva i fenomenalni rolo za prtljažnik kroz koji se vidi kada su stražnja vrata otvorena zato što je dijelom mrežast, zaboravit ćete na ono važno - MQB platformu, novi 1.5 TSI koji isključuje dva cilindra pri malom opterećenju štedeći gorivo, dobre vozne osobine i visoku razinu kvalitete izrade. Karoq je pravi multitalent pun dobrih trikova.

Škodina je filozofija jasna: ponuditi pošteni auto po poštenoj cijeni. Novi Karoq ima privlačan dizajn, a sve te vanjske linije obujmljuju poprilično kutijastu unutrašnjost koja u jakom paketu opreme izgleda zaista impresivno. Prostora ima jako puno, izrada je na visokoj razini, plastika kvalitetna, a ekran infotainmenta dovoljno velik, u radu vrlo brz i praktično visoko smješten. Sjedala su naglašeno profilirana i čvrsta, baš kao i ostatak unutrašnjosti. Stražnja klupa idealna je za visoke koji neće lupati glavom, niti će imati problema s protorom za ramena. Kako su straga tri sjedala, obitelji će biti zadovoljne. Baš kao i s prtljažnikom koji zaprema 521 litru.

Čim pokrenete novi 1.5 TSI zapanjit će vas tihi i smiren rad. Motor je vrlo tih, a u kombinaciji s DSG mjenjačem radi glatko, ali na trenutke i pomalo grubo. Doduše, kada se priviknete i prestanete podbadati gasom vozit ćete se glatko i u najvećoj tišini. Čim ustalite tempo na ekranu će se pojaviti obavijest da motor radi na samo dva cilindra, ali to je poznati trik za štednju goriva. Jedva je osjetno malo drukčije podrhtavanje na niskim okretajima, ali zapravo je fascinantno kako je motor dobro uravnotežen jer nije lako postići miran rad na samo dva cilindra u malom turbom napumpanom četverocilindrašu.

Unutrašnjost je izuzetno praktična i prostrana. Karoq nudi dovoljno prostora za petero, a u slučaju kad je opremljen i staklenim krovom kao kod testiranog primjerka, mogao bi vas iznenaditi jednim osjećajem skupocjenosti. To se pogotovo osjeća kada se krenete voziti. Ovjes izvrsno upija rupe, ali ne gubi odziv i direktan osjećaj u volanu kada krenete voziti brže. MQB platforma najbolji je kompromis udobnosti i dinemike kojeg ćete pronaći i tek o nijansama poput profila guma ili odabranog ovjesa ovisi hoćete li naginjati više udobnosti ili oštrim voznim osobinama.

Na kraju ostaje diskutirati tek o cijeni. Ovaj primjerak stoji 262.391 kn i daleko je od osnovnog ili najpovoljnijeg modela. Međutim, Karoq nudi sve što se može poželjeti: moderan i štedljiv motor, sjajnu unutrašnjost, dobar infotainment, milijun malih dobrih trikova koji će vas dulje vrijeme držati zaokupljenima te izvrsne vozne osobine. Jasno, ako vam se čini skup ovaj primjerak, model s 1,0-litrenim TSI motorom može se dobiti već od 161.600 kn.

Škoda Karoq ima dobar dizajn, puno talenata, prepuna je dobrih trikova, a sa 1.5 TSI motorom i tehnološki je na visokoj razini
  • Škoda Karoq Style 1.5 TSI DSG
  • Motor: Benzinski, redni, 1498 ccm, isključivanje cilindara
  • Emisija CO2: 127 g/km
  • Snaga: 150 KS pri 5000 o/min
  • Moment: 250 Nm pri 1500 o/min
  • Mjenjač: Automatski, dvije spojke, 7 stupnjeva
  • Pogon: Prednji
  • Ubrzanje od 0-100 km/h: 8,6 s
  • Najveća brzina: 203 km/h
  • Deklarirana potrošnja: 5,0/5,6/6,8 l/100 km
  • Potrošnja na testu: 7,3 l/100 km
  • Cijena testiranog modela: 262.392 kn