Audi e-tron GT

Električan, sportski i progresivan

10.02.2021

Modelom e-tron GT (Kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km*: 19,6 - 18,8 (NEFZ), kombinirane CO2-emisije u g/km*: 0) Audi demonstrira fascinantnost buduće električne mobilnosti. Coupé s četvorim vratima kombinira emocionalan dizajn sa snažnim pogonom i dinamičnim upravljanjem. Početak je to nove ere, gran turismo budućnosti.

Radi se o Audi modelu kakvog svijet još nije vidio: modelom e-tron GT** marka predstavlja svoje planove za oblikovanje emocionalne i fascinantne budućnosti mobilnosti. Dva modela gran turismo s potpuno električnim pogonom bit će dostupni već od veljače u pretprodaji: e-tron GT i RS e-tron GT. Oba su modela snažna, brza i dinamična, a oba imaju nultu stopu lokalnih emisija. Zbroj ovih kvaliteta samo je dodatak snažnom karakteru koji iznova utjelovljuje ideju gran turismo.

Eksterijer modela Audi e-tron GT dinamično je umjetničko djelo. Svaka površina i linija su skladne, od glavnih svjetala, koja su opcijski dostupna s laserskim svjetlom, do velikog difuzora na stražnjem dijelu vozila. U kombinaciji detalji stvaraju skulpturu koja izgleda kao da je oblikovana vjetrom. Linije karoserije izrazito su aerodinamične pa koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,24. Interijer također odgovara klasičnom gran turismo dizajnu: vozačevo i suvozačevo sjedalo postavljeni su u sportskom spuštenom položaju pored široke središnje konzole, dok stražnja sjedala pružaju dovoljno prostora čak i za odrasle osobe. Progresivna elegancija dizajna interijera naglašava progresivni karakter vozila.

Gran turismo je sportsko touring vozilo s odličnim dinamičnim upravljanjem, pouzdana jedrilica. Audi e-tron GT baš je takvog karaktera. Ovisno o modelu, izlazna snaga elektromotora je 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične skokove. Bitno je istaknuti i doseg do 487 kilometara (prema WLTP ciklusu vožnje) koji je omogućen baterijom neto kapaciteta od 85 kWh. 800 V tehnologija baterije omogućuje brzo DC punjenje izlazne snage do 270 kW.

Ovjes se također temelji na skladu dinamike i komfora zahvaljujući tehnologijama kao što su Audi drive select, upravljanje svim kotačima, kontrolirana amortizacija, trokomorni pneumatski ovjes, električni pogon na sve kotače i blokada stražnjeg diferencijala. Veličine kotača u rasponu su do 21'', a disk kočnice, koje su opcijski dostupne u keramičkoj izvedbi ojačane karbonskim vlaknima, promjera su do 420 milimetara.

Kao i svi Audi modeli i e-tron GT je potpuno povezan. Infotainment, online usluge iz paketa Audi connect i sustavi potpore najnovije su tehnologije. A kako dinamično umjetničko djelo mora i dobro zvučati, Audi je za model e-tron GT skladao jedinstven zvuk.

Audi e-tron GT quattro i Audi RS e-tron GT

Pozicioniranje
► Novo utjelovljenje filozofije gran turismo: coupé s četvorim vratima elegantnog i dinamičnog dizajna sa snažnim električnim pogonom, pouzdan na velikim udaljenostima i u svakodnevici
► RS e-tron GT kao predvodnik elektrifikacije u društava Audi i Audi Sport GmbH
► Vozilo s emocionalnim potpisom i perspektivom za dizajn budućnosti

Dizajn eksterijera, aerodinamika i karoserija
► Unaprijeđeni gran turismo dizajn pod okriljem električne mobilnosti: sportski stil i komfor u kombinaciji s održivošću
► Sportske proporcije: veliki kotači, široki trag, ravna silueta, dugi međuosovinski razmak
► U skladu s jezikom dizajna kao nova značajka dizajna: estetika proizlazi iz učinkovitosti
► Skulpturalni dizajn: niska, invertirana Singleframe rešetka u boji vozila, vrlo prepoznatljiva quattro ispupčenja, ravni stakleni krov kose linije, stražnji kraj s ekstremnim udubljenjima
► Niski koeficijent otpora zraka od samo 0,24 omogućuje veliku učinkovitost i doseg, aktivna aerodinamika s preklopnim otvorima za zrak za kočnice i hladnjake, kao i stražnji spojler koji se proteže u više faza, zatvoreno podvozje i široki difuzor
► Velika tvrdoća i zaštita od sudara zahvaljujući čeliku izuzetno visoke čvrstoće u putničkoj kabini i ojačanom kućištu baterije, aluminijski vanjski sloj kućišta
► Dužina: 4,99 metara, širina: 1,96 metara, visina: samo 1,41 metar, ravne linije karoserije, stražnji prtljažnik volumena 405 litara (366 litara kod RS modela**)

Glavna i ostala svjetla
► Matrix LED glavna svjetla serijska su za RS e-tron GT te su opcijski dostupna za etron GT quattro
► Matrix LED glavna svjetla s Audi laserskim svjetlom opcijski su dostupna za oba modela, a udvostručuju doseg dugog svjetla
► Stražnja svjetla sa svjetlosnom trakom, dinamične animacije Coming home i Leaving home u kombinaciji s vrhunskim glavnim svjetlima

Dizajn interijera i unutrašnjost vozila
► Instrumenta ploča usmjerena ka vozaču i „monoposto karakter“, osjećaj otvorenog prostora
► Niski položaj sjedala i široka središnja konzola, stražnja klupa pogodna je i za odrasle osobe
► Održivost u kombinaciji sa sportskim stilom i komforom: interijeri bez kože, presvlake izrađene od visokog postotka recikliranog materijala
► Tri opcije sjedenja; više dizajn paketa na odabir

Pogon i rekuperacija
► Električni pogon na sve kotače s jednim sinkronim strojem (PSM) na prednjoj i stražnjoj osovini, dvostupanjski prijenos na stražnjoj osovini
► Audi e-tron GT quattro ima ukupnu izlaznu snagu od 350 kW (476 KS) i 630 Nm okretnog momenta, dok RS e-tron GT ima izlaznu snagu od 440 kW (598 KS) i 830 Nm okretnog momenta, značajka Launch Control omogućuje pojačanje izlazne snage od 390 kW (530 KS) ili 475 kW (646 KS) za maksimalno 2,5 sekunde
► 0–100 km/h u 4,1 ili 3,3 sekunde (RS model)
► Maksimalna brzina 245 km/h kod e-trona GT quattro i 250 km/h kod RS modela
► Inteligentna kontrola jedrenja i rekuperacije, rekuperacija kočenjem do 265 kW

Baterija i upravljanje toplinom
► Litij-ionska baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 kWh bruto) i razina napona od 800 V, 396 baterijskih ćelija u 33 modula
► AC punjenje izlazne snage od 11 kW serijski, a opcijski s 22 kW bit će dostupno brzo nakon uvođenja na tržište, DC punjenje izlazne snage do 270 kW serijski
► Doseg veći od 487 km uz jedno punjenje prema WLTP ciklusu vožnje (predviđeno za Audi etron GT quattro), vrlo kratko vrijeme punjenja: samo pet minuta za udaljenost od otprilike 100 km.
► Sofisticirano upravljanje toplinom s četiri rashladna kruga, učinkovita toplinska pumpa serijski, preduvjet za brzo DC punjenje na putu

Ovjes
► Nisko težište i odlična raspodjela opterećenja na osovinama zahvaljujući položaju ugradnje baterije i rasporedu elektromotora
► Serijski: zračni ovjes, blokada stražnjeg diferencijala, dinamični sustav upravljanja Audi drive select
► Opcijski (serijski u RS modelu): quattro® s reguliranom blokadom diferencijala stražnje osovine, opcijski za oba modela: dinamično upravljanje svim kotačima
► Opcijske disk kočnice s premazom od volframovog karbida (serijske u RS modelu), keramičke disk kočnice ojačanje karbonskim vlaknima opcijske za oba modela
► Kotači od 19-21'', uglavnom aero dizajna, kotači od 20-21'' s aero kakovima

Sustavi potpore za vozača
Sigurnosni sustavi Audi pre sense su serijski, opcijski paketi pomoći vozaču, paket asistencije u gradu, adaptive cruise control i vođenje unutar prometnog traka i paket pomoći pri parkiranju s Park assistom plus i daljinskim upravljanjem kao istaknute značajke

e-tron sportski zvuk
► Serijski AVAS zvuk već je zvučniji nego što je zakonski propisano
► Opcijski e-tron Sportsound za dodatni zvuk u interijeru i eksterijeru (serija kod RS e-trona GT), ovisno o postavci sustava Audi drive select

Elementi za rukovanje i zasloni
► Audi virtual cockpit plus (12,3 in) i MMI touch zaslon (10,1'') serijski, plus upravljanje govornim naredbama normalnim govorom s online povezivanjem, head-up zaslon opcijski

Infotainment i Audi connect
► MMI navigacija plus s Wi-Fi hotspotom serijski, inteligentna navigacija sa specifičnim funkcijama za e-tron
► Velikodušan portfelj Audi connect usluga, e-tron planiranje rute za izračun najbrže rute s najkraćim mogućim zaustavljanjima za punjenje na snažnim DC stanicama za punjenje
► Opcijski Audi phone box i Bang & Olufsen premium sound system (serija kod RS e-trona GT)

Vrhunska izrada u kombinaciji s pametnom proizvodnjom
► Model e-tron GT proizvodi se u Audi Böllinger Höfe na proizvodnoj lokaciji Neckarsulm te je kombinacija pametne proizvodne tehnologije i vrhunske izrade
► Ugljično neutralna proizvodnja, upotreba eko električne energije i bioplina
► Nezavisna, inovativna limarska radionica dijeli liniju za montažu s modelom Audi R8

Potrošnja goriva /električne energije gore navedenih modela:
Podaci ovise o odabranoj opremi


Audi e-tron GT quattro
Kombinirana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 19,6 – 18,8 (NEFZ), 21,6 - 19,9 (WLTP), Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0

Audi RS e-tron GT
Kombinirana potrošnja električne energije u kWh/100 km: 20,2 – 19,3 (NEFZ), 22,5 – 20,6 (WLTP), Kombinirane emisije CO2 u g/km: 0

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema propisanim postupcima mjerenja. Od 1. rujna 2017. godine određena nova vozila dobivaju tipsko odobrenje prema postupku ispitivanja za osobna i laka gospodarska vozila koji je usklađen na svjetskoj razini (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP) odnosno realističnijem postupku ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i emisija CO₂. Od 1. rujna 2018. godine WLTP postupno zamjenjuje Novi europski ciklus vožnje (NEFZ). Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Dodatne informacije o razlikama između WLTP-a i NEFZ možete pronaći na stranici www.audi.de/wltp.

Trenutačno se NEFZ- obavezno moraju komunicirati. Ako je riječ o novim vozilima koja su dobila tipsko odobrenje prema WLTP-u, tada se vrijednosti Novog europskog ciklusa vožnje izvode iz vrijednosti WLTP-a. Vrijednosti WLTP-a mogu se dobrovoljno navesti sve dok njihova upotreba ne bude obvezna. Ako se vrijednosti Novog europskog ciklusa vožnje navode kao rasponi vrijednosti, tada se one ne odnose na pojedino, individualno vozilo i nisu sastavni dio ponude. One služe samo u svrhu usporedbe različitih tipova vozila. Dodatna oprema i dijelovi (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te pored vremenskih uvjeta i uvjeta u prometu te individualnog ponašanja vozila u vožnji također mogu utjecati na potrošnju goriva,
potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila.

Daljnje informacije o službenoj potrošnji goriva i službenim specifičnim emisijama CO₂ novih osobnih vozila potražite kod svih ovlaštenih Audi partnera.

*Vrijednosti potrošnje goriva/električne energije i CO2 emisija dane u rasponima ovise o odabranim gumama/kotačima kao i odabranoj opremi.
**Skupne vrijednosti potrošnje goriva/električne energije svih navedenih modela koji su dostupni na njemačkom tržištu mogu se pronaći na kraju ovog dokumenta.

Za sve informacije obratite nam se s povjerenjem.

AutoZubak Audi centar Sesvete

Adresa: Ljudevita Posavskog 7a, Sesvete
Mario Knezić
Voditelj prodaje vozila Sesvete
M: + 385 (0) 98 40 71 86
E: Mario.Knezic@autozubak.hr

AutoZubak Audi centar Osijek
Adresa: M. Divalta 326, Osijek
Ivana Vukašinović
Voditelj prodaje vozila Osijek
M: + 385 (0) 98 41 84 77
E: Ivana.Vukasinovic@autozubak.hr