Raditi u AutoZubak-u prvenstveno je dinamično. Težimo izvrsnosti, učimo iz vlastitog iskustva i kontinuiramo rastemo. Izuzetno cijenimo energične i otvorene osobe koje vjeruju u sebe, koje su komunikativne, spremne na poslovne izazove i koje su sklone timskom radu. Rado ćemo prihvatiti i nove ideje i rješenja, ali i odgovornost za njihovu provedbu. Trebamo motivirane, inspirirane i energične djelatnike koji su spremni prihvatiti sve naše vrijednosti koje smo razvijali tijekom skoro četrdeset godina postojanja. A pritom je, kako i sam naslov kaže, kod nas uvijek dobra atmosfera.

AutoZubak trenutno zapošljava više od 400 zaposlenika, kojima omogućujemo profesionalni razvoj, napredovanje u karijeri te kvalitetan timski rad. U proteklih skoro četrdeset godina, izrasli smo u prvoklasan i prepoznatljiv tržišni brand. Od prvih dana postojanja do danas, nesebično smo ulagali u edukaciju vjerujući da je učenje presudno za uspjeh i upravo zbog toga uveli smo dinamični i vrlo učinkovitu strategiju učenja. Njezini ciljevi obuhvaćaju razvoj vještina te pružanje prilike našim zaposlenicima za rast i razvoj u tom kontinuiranom procesu obrazovanja i učenja.

Program edukacije „Bojno polje – znanjem do pobjede“

Već sedam puta održali smo sada već tradicionalnu edukaciju za sve svoje djelatnike pod nazivom „Bojno polje“. Na raznim predavanjima po radionicama educirali smo djelatnike iz područja prodaje i postprodaje, te stručnih službi kao što su računovodstvo, financije i controlling, pravna služba i kadrovi, informatika, marketing, kontaktni centar, administracija, kuhinja i čišćenje. Profesionalni razvoj te unapređenje znanja i vještina svakog djelatnika ciljevi su ove edukacije.

Front Office school

Polaznici edukacije su direktori poslovnih jedinica, rukovoditelji prodaje i servisa, te prodajni i servisni savjetnici AutoZubak-a. Edukacija se sastoji od 4 praktične radionice a koje obuhvaćaju područja iz psihologije prodaje i komunikacije sa strankama, vođenje prodajnog razgovora, rješavanje prigovora i teških situacija u prodaji i prodajno pregovaranje i upravljanje prioritetima.

U suradnji s Institutom za inovacije proveli smo tijekom 2013. do 2015. godine in-house edukaciju AutoZubak top managementa. Radilo se o programu u trajanju od dvije godine koje je obuhvaćalo stjecanje ključnih znanja i spoznaja potrebnih managementu za unaprjeđenje poslovanja kroz razbijanje postojećih predrasuda i rutina u svakodnevnom poslovanju a čija predavanja nam je održala svjetska znanstvena elita s Harvarda, Stanforda, ETH Zuricha, Bocconija i drugih prestižnih sveučilišta Hrvatske i inozemstva.

Advanced Program in Business

U suradnji s institutom za inovacije već 4 godine provodimo vodeći program edukacije top i middle managementa. Advanced Program in Business jedan je od vodećih executive programa u svijetu i prvi u Hrvatskoj. Značajnost je ostvario na jedinstvenosti predavača jer je jedini executive program u svijetu koji uključuje samo starije profesore na vrhuncu svoje karijere s vodećih svjetskih poslovnih škola. Uz predavače važnost ovom programu pridonosi i networking među upisanim polaznicima koji odražavaju različite tržišne industrije, top ili middle management funkciju i bogato poslovno iskustvo.

Mi u AutoZubak-u već sedmu godinu, a u sklopu edukacije „Bojno polje“, nagrađujemo i svoje najbolje djelatnike za proteklu poslovnu godinu.

Najbolje djelatnike biramo na bazi jedne godine te na temelju unaprijed definiranih kriterija najbolji osvajaju Zlatnu značku kao i nagradno putovanje.

Zlatna značka o osobi koja je osvoji priča posebnu priču. Ona ukazuje na vrhunsko postignuće u poslovnoj godini , ali i naglašava najviše moralne osobine osobe koja je značku osvojila. Ujedno je i najviši simbol časti i obaveza osobi koja je svojim angažmanom, lojalnošću i rezultatima značku zaslužila.

Dosada su Zlatne značke osvojili u kategoriji postprodaje djelatnici Nevenka Sever, Štrlek Mario, Mario Smetko, Dalibor Svoboda te Luka Ercegovac. U kategoriji prodaje najbolji su bili Marijan Vidović, Davor Babić, Domagoj Stojić, Robert Đurinec, Ivo Princip te Tomislav Smolčić. A u najmlađoj kategoriji koja se dodjeljuje za korporativne funkcije proglašeni su dosada Davor Štrtak, Mirjana Glamuzina te Marina Kos. A od 2017.-e godine u nagrađivanju najboljih djelatnika pridružili su nam se i djelatnici ORYX Grupe.