O nama: Jučer

1978.

Pavo Zubak otvara automehaničarsku radionicu u Sesvetskom Kraljevcu, u kojoj se u početku servisiraju sve vrste automobila.

1979.

Zubakov servis postaje ovlašteni za vozila marke Volkswagen i AUDI.

U radionici veličine 70 četvornih metara, s dizalicom koju je sam konstruirao (jer za novu nije imao sredstava), s ocem Ivanom proširuje posao, uređuje prostor i zapošljava nove ljude.

1985.

S pet novih dizalica, kompjutorskom kontrolom motora i amortizera, elektronskom kontrolom kočnica, optikom vozila i praonicom napravljen je novi iskorak u poslovanju. Za tako visoku razinu usluga bio je potreban i veći broj djelatnika. Krajem '85. u servisu je već radilo 60 zaposlenika.

1987.

Uoči Univerzijade, modernizacija poslovanja i izdvajanje iz tadašnjeg prosjeka nije prošlo neopaženo. Zubakovom servisu dodijeljena je Nagrada Grada Zagreba, kako je navedeno u obrazloženju za “uslužnost, unutarnji i vanjski izgled, urednost i kvalitetu usluga”.

1990.

Djelatnost tvrtke proširuje se i na prodaju automobila. Tadašnji V.A.G. Commerce postaje prvi privatni, ali i najveći ovlašteni distributer automobila marke Volkswagen u Hrvatskoj.

1992.

Desetljeće velikih ulaganja započinje kupnjom poduzeća Astra.

1993.

Točnije 6. listopada, Volkswagen i Audi povjerili su tadašnjem poduzeću Auto centar Zubak zastupstvo za prodaju svojih vozila u Hrvatskoj.

1995.

Ovoj se obitelji pridružuje i Porsche, a godinu dana kasnije i Seat.

1995.

U Velikoj Gorici, sagrađen je veliki i moderni poslovni centar s prodajnim salonom i servisom za Volkswagenova vozila, središnjim skladištem rezervnih dijelova, a tamo seli i Uprava tvrtke.

1997.

Kompanija ostvaruje najbolji tržišni udjel vozila VW koncerna u Europi: sa 12.454 prodana automobila cijela Volkswagenova grupa u Hrvatskoj osvojila je 24,63 posto tržišta. Iste godine stiže i priznanje Hrvatske gospodarske komore gdje Auto centar Zubak dobiva Zlatnu kunu u skupini srednjih poduzeća.

1999.

Počinje novo razdoblje u povijesti tvrtke, ali i ukupnog poslovanja VW koncerna u Hrvatskoj: osnovan je P.Z. Auto (P kao Porsche i Z kao Zubak) - joint venture kompanija austrijskog Porsche Holdinga i tvrtke Zubak koja je postala generalni zastupnik svih marki VW grupe - Audi, Seat, Škoda i Volkswagen - za hrvatsko tržište. Te godine otvoren je i Audi centar u Sesvetama.

2000.

Uređen je i proširen Volkswagen centar u Sesvetskom Kraljevcu.

2002.

Osnovana je vlastita financijska tvrtka Z-plus leasing iz koje je kasnije razvijen koncept Financijskog centra.

2003.

Na lokaciji Velika Gorica otvoren je novi Seat centar i tvrtka bitno proširuje opseg djelovanja te se započelo s nuđenjem koncepta upravljanja voznim parkom za korporativne kupce.

Dotadašnje tvrtke vezane uz ime Zubak - Auto kuća Zubak, Auto centar Zubak i Zubak auto - svrstavaju se pod jedinstveno ime AutoZubak.

Otvara se prodajni centar, točnije Škode, izvan šireg područja grada Zagreba, u Varaždinu.

2004.

U Osijeku je otvoren Audi i Seat prodajno-servisni centar, dok su u Sisku otvoreni Volkswagen centar i SEAT centar.

2005.

Otvara se prodajno—servisni centar u najvećem istarskom gradu, Puli, iako je već godinu dana prije tamo počela prodaja Škoda vozila.

2006.

Otvoren je Volkswagen prodajno-servisni centar u Koprivnici, a AutoZubaku dodijeljen je Certifikat Poslodavac Partner.

2006.

AutoZubak certificiran je prema ISO 9001:2000 standardu. Nadzorni ISO audit od strane uvoznika sustav je upravljanja kvalitetom kod certificiranih partnera, a podrazumijeva konstantno održavanjei unapređenje u odjelima prodaje automobila kao i u odjelu postprodaje, koji uključuje servis i prodaju originalnih dijelova.

2007.

Osnovana je nova članica Grupe – tvrtka ORYX Grupa (prvotno nazvana Auto Management Centar) u sklopu koje se nalaze Centar za sigurnu vožnju, Autoškola te Upravljanje voznim parkom. Otvoren je i Volkswagen prodajno – servisni centar u Požegi, a u Varaždinu i Slavonskom Brodu otvoreni su Audi prodajno – servisni centri.

2008.

Osnovan je ORYX Rent a car, prvi rent a car u Hrvatskoj. Te godine otvoreni su još i Seat prodajni centar u Puli, Škoda prodajni centar u Poreču te Škoda prodajno-servisni centar u Sesvetskom Kraljevcu.

2009.

Gradska kavana u Zagrebu uzeta je u zakup i obnovljena u duhu starog sjaja. Otvoren je novi VW i Škoda prodajno – servisni centar u Sisku. AutoZubaku dodijeljen je status Superbrands 2009.

2009.

AutoZubak robnoj marki, međunarodna organizacija Superbrands kao globalna i neovisna agencija na području brandinga, dodijelila je prestižni Superbrands status.

2010.

Punom parom startaju projekti ORYX Asistencija, AutoZubak akcijski servisni paketi za vozila starija od 3 godine te Crobus.

2011.

Usluga AutoZubak Upravljanje Voznim Parkom dobiva Superbrands status, certifikat ISO 9001, postaje nositelj znaka Izvorno Hrvatsko te upravlja sa više od 5.500 vozila. AutoZubak postaje najveći trgovac rabljenih vozila.

2012.

Autokuća Burić i AutoZubak udružuju snage te u tri istarska prodajno-servisna centra za vozila marke Audi, Volkswagen, Škoda i Seat, posluju pod imenom Burić AutoZubak.

2013.

AZ Crobus potpisao ugovor o isporuci autobusa za Republiku Irak u vrijednosti većoj od dvije milijarde kuna. AutoZubak u Splitu otvorio poslovnu jedinicu za prodaju rabljenih vozila. Grupa Zubak otvorila je novi poslovno-turistički kompleks "Veladrion" u Žrnovnici.

2014.

Otvoren AutoZubak Neostar servis za sve marke vozila i Neostar prodaja rabljenih vozila.

2015.

Otvoren Volkswagen salon u Varaždinu i Škoda salon u Osijeku.

AutoZubak, od samih početaka, pronalazi načine i sredstva kako bi stvorio osjećaj oduševljenja i ponosa kod kupaca, zaposlenika, partnera i društva u kojem živi i radi!

Priča o vodećem poduzeću u prodaji i održavanju motornih vozila na hrvatskom tržištu započela je prije nešto više od tri desetljeća u Sesvetskom Kraljevcu u radionici veličine 70 četvornih metara.

Naša uspješna priča temelji se na vizijama, kontinuiranom organskom rastu i širenju poslovnih aktivnosti te uvođenju inovativnih proizvoda i usluga. Tako je i bogata povijest poduzeća AutoZubak prikazana kao šira slika i bogati mozaik čiji su sastavni dijelovi naši zaposlenici, kupci, partneri i društvo.

Ključ našeg uspjeha svakako su i ljudi, zaposlenici koji su sudjelovali u sastavljanju našeg uspješnog mozaika, imena i prezimena bez kojih AutoZubak ne bi bio ono što je danas.