Novi Audi e-tron

Audi e-tron konfigurator i isporuka odmah

Novi Audi e-tron, prvi potpuno električni SUV marke Audi, vaš je idealan suputnik za novo doba koji je prikladan za svakodnevicu

Audi-q5-sportback_eksterijer_01

Pogon na sve kotače

Audi-q5-sportback_eksterijer_02

audi-e-tron-interijer

Inteligentna tehnologija

I

Audi e-tron cijena i osnovne informacije

Novi Audi e-tron, prvi potpuno električni SUV marke Audi, vaš je sportski i siguran suputnik za novo doba koji je prikladan za svakodnevicu. Snaga od 265 kW odnosi se na najveću električnu snagu (60 sekundi). Prednji elektromotor, koji je smješten paralelno u odnosu na osovine u svrhu postizanja optimalnog paketa opreme, ostvaruje najveću snagu od 125 kW pri okretnom momentu od 247 Nm. Stražnji, koaksijalno smješteni motor razvija snagu od 140 kW pri okretnom momentu iznad 314 Nm. Planetarni mjenjači s dvostupanjskim prijenosom i jednim stupnjem prijenosa prenose snagu preko diferencijala na osovine.

Za vas smo pripremili vrlo povoljne modele financiranja putem financijskog ili operativnog leasinga, a više informacija, kao i posebne leasing ponude i akcije, potražite OVDJE.

  • Potpuno električni
  • Dvanaest nijansi boja
  • Pogon na sve kotače
  • Mnogobrojni sustavi potpora za vozača
  • Varijabilna regulacija idealne raspodjele pogonskog momenta između dviju osovina

30-minutna snaga motora (kW / KS)

158 / 215

Najveća snaga motora (kW / KS)

230 - 265 / 313 - 360

Ubrzanje 0-100km/h (sec)

5,7 - 6,8

Doseg (km)

315 - 409

Potrošnja (kW/100 km)

23,2 - 24

Audi e-tron eksterijer

Audiju e-tron pružite dašak vlastitog identiteta odabirom vanjske boje. Na raspolaganju vam stoji ukupno dvanaest nijansi, između ostalog i ekskluzivna Antigua plava boja. Akcentima u signalnoj narančastoj boji tipičnoj za visokonaponski sustav Audi e-tron naglašava svoj karakter potpuno električnog vozila. Oni se primjerice nalaze na natpisu e-tron na električnom poklopcu priključka za punjenje te opcijski na kočionim čeljustima. Maske kućišta kotača i pragovi koji se ističu svojom bojom prenose poruku: kod modela Audi e-tron riječ je o vozilu prikladnom za offroad vožnje.

Jedan od najistaknutijih elemenata predstavlja singleframe rešetka u dizajnu oktogona s okomitim prečkama. Siva boja platine i većinom zatvoreni korpus predstavljaju karakteristike dizajna našeg potpuno električnog modela. Trodimenzionalno oblikovan poklopac motora i šiljasta opcijska matrix LED glavna svjetla upotpunjuju sportsko lice Audija e-tron.

Važan element dizajna u bočnom dijelu vozila čini linija ramena. Ona se proteže od prednjih glavnih svjetala preko bočnih dijelova sve do stražnjih svjetala te vizualno stvara nisko težište vašeg Audija e-tron. Snažni D stupovi i donja zaštita motora i mjenjača jasna su obilježja prepoznavanja SUV-a. quattro izbočine iznad kotača upućuju na električni pogon na sve kotače. Područje praga markantno je konturirano te crnim umecima na nastavku vrata vizualizira da se ovdje nalazi baterija.

SVJETLA
Uz Matrix LED svjetala možete uključujući dinamično svjetlo za vožnju zavojima za predstojeće noćne vožnje. LED duga svjetla podijeljena na sedam segmenata – ovisno o situaciji zasebno
uključena odnosno prigušena – pobrinut će se za osjetno veću sigurnost u mraku i kod lošeg vremena.

Audi e-tron možete u tren oka preko svog smartphonea opremiti vještinama koje će vam pomoći u brojnim situacijama. U tu vam svrhu na raspolaganju stoje između ostalog paket Matrix LED svjetala, paket funkcija svjetala, potpora pri parkiranju, Audi smartphone sučelje i digitalni radioprijam DAB.

Audi e-tron dimenzije

Novi E-tron je dugačak 4.901 mm, širok 2.043 mm (bez vanjskih retrovizora) i 1.629 mm (s vanjskim retrovizorima), a visok 1.629 mm. Međuosovinski razmak je 2.928 mm.

Volumen prtljažnika je 660 litara, a s potpuno preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala iznosi 1.725 litara.

Audi e-tron interijer

Unutrašnjost je prostrana i kvalitetno dizajnirana. Vi i dodatna četiri putnika raspolažete dovoljnom unutrašnjom visinom vozila i slobodnim prostorom za noge tako da možete uživati u ugodnoj vožnji. 7″ zasloni, čija se jačina osvjetljenja automatski prilagođava, raspolažu senzorima približavanja: kada prstom prijeđete površinom, aktivirat ćete simbole pomoću kojih možete pomicati slikovni prikaz. Putem funkcije prebacivanja također možete namještati suvozačevo virtualno vanjsko zrcalo.

KLIMA
Individualna  klimatizacija na svim mjestima za sjedenje s 4-zonskim komfornim automatskim klima-uređajem uključujući sustav prepoznavanja putnika – uz učinkovitu opskrbu preko toplinske pumpe s električnim kompresorom. Ionizator paketa za kvalitetu zraka osigurava svježi zrak, gotovo kao u planinama. Uključujući ljetni i zimski miris.

AUDI VIRTUAL COCKPIT
S MMI touch response sustavom i Audi virtual cockpitom vaš je Audi e-tron spreman je za digitalnu budućnost. Za to vam na raspolaganju stoje 10,1˝ i 8,6˝ dodirni zasloni pomoću kojih možete pritiskom prsta rukovati prikazima i upravljanjem infotainment i komfornih funkcija te sustavima potpore za vozača. U sustavu Audi virtual cockpit plus s individualnim prikazom – od klasičnog preko specifičnog za e-tron sve do sportskog. Na inovativan način upotrijebite usluge specifične za e-tron kao što su sustav za planiranje rute e-tron i inteligentne funkcije punjenja. Zahvaljujući MMI navigacijskom sustavu plus i integriranoj interakciji normalnim govorom odnosno potpori za govorne naredbe Amazon Alexa brojnim funkcijama možete rukovati pomoću svog glasa.

Audi e-tron motori i pogon

e-tron 50 s dva elektromotora čija snaga iznosi 230 kW (313 KS), a razvija maksimalni okretni moment od 540 Nm. Najveća snaga e-motora (30-minutna snaga) iznosi 158 kW (215 KS). Ubrzanje 0 do 100 km/h iznosi 6,8 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 190km/h.

e-tron 55 s dva elektromotora čija snaga iznosi 265 kW (360 KS), a razvija maksimalni okretni moment od 561 Nm. Najveća snaga e-motora (30-minutna snaga) iznosi 158 kW (215 KS). Ubrzanje 0 do 100 km/h iznosi 5,7 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 200km/h.

Sve e-tron tehničke podatke provjerite OVDJE.

Audi e-tron baterija i punjenje

BETERIJA
Kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km iznosi 23,2 – 24 kombinirano. Bez obzira na to ubrzavate li iz stanja mirovanja ili krećete pretjecati na autoputu – snaga od 265 kilovata odmah će biti dostupna. Velik okretni moment osjetit ćete čak i u stupnju za vožnju unatrag. Optimalnu trakciju osigurava nova generacija quattro pogona koji se može po potrebi uključiti. Rezultat: imate potpunu kontrolu nad vozilom.

Za punjenje kod kuće dostupna je održiva električna energija. Tako će Audi e-tron osigurati da vožnja i cjelokupni postupak punjenja budu prihvatljivi za okoliš. Električni poklopac priključka za punjenje otvara se prema dolje, čime se ostvaruje ušteda prostora. Nakon postupka punjenja on će se automatski zatvoriti pet sekundi nakon izvlačenja utikača za punjenje.

SUSTAV UPRAVLJANJA TOPLINOM
Inteligentan sustav upravljanja toplinom održava bateriju električnog SUV-a u svim situacijama u njezinom optimalnom području temperature od 25 do 30 Celzijevih stupnjeva. Baterija najučinkovitije razvija svoju snagu pri vanjskoj temperaturi od 20 Celzijevih stupnjeva. Vrlo niske ili visoke vanjske temperature utječu na doseg Audija e-tron jer hlađenje ili zagrijavanje baterije zahtijeva dodatnu energiju. Vi ćete također osjetno profitirati od sustava upravljanja toplinom jer on pridonosi klimatizaciji unutrašnjosti.

Sustavi potpora za vozača

Ovisno o opremi, do pet radarskih senzora, šest kamera, dvanaest ultrazvučnih senzora i jedan laserski skener opskrbljuju upravljački uređaj podacima na temelju kojih on neprestano izračunava sveobuhvatnu sliku okoline. Priključeni sustavi potpora za vozača pobrinut će se da vaše putovanje bude opušteno i bez stresa.

Ovisno o kompletu senzora adaptivna potpora u vožnji pomaže vam tijekom ubrzanja i kočenja, održavanja brzine i razmaka te kod zastoja. Audi pre sense sprijeda prepoznaje prijeteće sudare te u slučaju nužde provodi čak i jako kočenje.

Audi e-tron S cijena i osnovne informacije

Cijena od (uključujući PDV) Snaga motora (kW / KS) Okretni moment (Nm) Ubrzanje 0 – 100km/h (sec)
99.531 EUR / 749.920 kn 320 / 435 808 5,1

 

EKSTERIJER
Audi e-tron S na prvi pogled otkriva svoj dinamički potencijal: s prepoznatljivim prednjim branikom, rubovima kućišta kotača proširenima za 23 mm i difuzorskim umetkom koji se u stražnjem braniku proteže gotovo cijelom širinom stražnjeg dijela vozila. Elementi srebrne boje ciljano naglašavaju vozilo – od profila prednjeg branika preko singleframe rešetke sve do difuzorskog umetka.

INTERIJER
Bang & Olufsen sound sustav postavlja vizualne i zvučne akcente. Savršeno je integriran u sportski dizajn vozila te svaki ton pretvara u neponovljivo iskustvo zvuka. Gozba za sva osjetila – tijekom svake vožnje.
S Head-up zaslonom u Audi ulazi prikazna tehnologija koja je do prije svega nekoliko godina bila rezervirana prvenstveno za pilote. Vizualni sustav od asferičnih zrcala projicira informacije relevantne za vožnju izravno u vidno polje vozača.

MMI navigacijski sustav plus dojmljivo utjelovljuje inovacijsku snagu nove MMI generacije te pokazuje što napredak kroz tehniku znači u području infotainmenta: najveću raznolikost funkcija, najviši komfor kod rukovanja i brojne dodatne prednosti za kupce.

POGON
Opremljen je s tri elektromotora, od kojih su dva smještena straga. Treći motor u prednjem dijelu po potrebi će se izuzetno brzo aktivirati, pružajući još veću snagu – ili će se prediktivno uključiti na skliskoj cesti i pri brzoj vožnji zavojima. Sveukupno, vozilo ima maksimalnu sistemsku snagu od 370 kW (503 KS, kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km: 28,2 (Novi europski ciklus vožnje); 26,8 – 28,4 (WLTP); kombinirane emisije CO₂ u g/km: 0).

Vožnja u novodizajniranom, potpuno električnom Audiju e-tron S fascinira dinamikom koju može ponuditi isključivo snažni električni pogon. Sportsko upravljanje, veća dinamika i posebna kontrola na gotovo svakoj podlozi i u gotovo svim vremenskim uvjetima. Senzori neprestano nadgledaju situaciju u vožnji i raspodjeljuju pogonsku silu između dvaju stražnjih kotača, uzimajući u obzir osobni stil vožnje. Sustav osim toga osigurava selektivnu regulaciju pogonskog momenta po kotačima: tako se prednji kotač s unutrašnje strane zavoja po potrebi usporava gotovo neprimjetno, što sprječava proklizavanje i omogućuje još agilnije i neutralnije upravljanje.

Sve e-tron S tehničke podatke provjerite OVDJE.

E-tron S

Obratite nam se s povjerenjem

Audi_Ivana Vukasinovic

Ivana Vukašinović

Voditeljica prodaje vozila

matej golub

Matej Golub

Voditelj prodaje vozila

* Sve iskazane cijene su informativnog karaktera i podložne promjenama. Slike su informativnog karaktera.
Fiksni tečaj konverzije 7,53450 kn za 1 euro.
Model trenutno NIJE DOSTUPAN ZA NARUDŽBU.